ده مورد ضروری چیست؟

دوشنبه 6 دی 1400
18:03
سمیرا خدمتی


The Mountaineers Ten Essentials در سال 1974 زمانی که این فهرست نمادین در نسخه سوم "کوهنوردی: آزادی تپه ها" برای اولین بار به نمایش درآمد رسمی شد. نسخه نهم "آزادی" نوسازی کاملی را ارائه کرد تا کوهنوردان امروزی را برای ماجراجویی آماده کند. درباره مواردی که در سفر بعدی خود باید به همراه داشته باشید بیشتر بیاموزید و به شما کمک می کند هر ده مورد را به خاطر بسپارید.

The MountaineersTHE MOUNTAINEERS

20 اکتبر 2020

0 نظر

قدمت Mountaineers Ten Essentials به دوره های کوهنوردی ما در دهه 1930 برمی گردد. این سیستم ایمنی و بسته بندی بسیار مورد احترام در نسخه سوم کوهنوردی: آزادی تپه ها، که در سال 1974 منتشر شد، رسمیت یافت. هر یک از 9 نسخه Freedom، همانطور که با محبت شناخته می شود، کاملاً توسط داوطلبان نوشته شده است و خرد جمعی را منعکس می کند. از صدها مربی مهارت در فضای باز. این لیست همیشه به دنبال پاسخ به دو سوال اساسی بوده است:


آیا می توانید از موارد اضطراری جلوگیری کنید و در صورت وقوع یک واکنش مثبت پاسخ دهید؟

آیا می توانید با خیال راحت یک شب (یا بیشتر) را در خارج از خانه بگذرانید؟

تجهیزات خاصی در هر بسته سزاوار فضایی هستند. کوهنوردان در هر سفر به هر وسیله ای نیاز نخواهند داشت، اما تجهیزات ضروری می توانند در مواقع اضطراری نجات دهنده باشند. اینکه دقیقاً چه مقدار از تجهیزات "بیمه" باید حمل شود یک بحث سالم است.


اکثر اعضای The Mountaineers آیتم هایی را که با دقت انتخاب شده اند همراه خود می برند تا از اتفاقات غیرمنتظره جان سالم به در ببرند. رویکرد شما به تجهیزات هرچه که باشد، یک چک لیست به شما کمک می کند تا به خاطر داشته باشید که چه چیزی را برای آماده شدن برای سفر عجله کنید. اما به یاد داشته باشید که The Ten Essentials راهنمایی است که باید متناسب با ماهیت گردش باشد. آب و هوا، دوری از کمک و پیچیدگی باید در موارد ضروری انتخاب شده لحاظ شود. هفت مورد ضروری اول معمولا جمع و جور هستند و از سفری به سفر دیگر تفاوت چندانی ندارند و می‌توانند برای تسهیل بسته‌بندی با هم گروه‌بندی شوند. نقشه های دیجیتالی و فیزیکی مورد نیاز، غذا، آب و لباس اضافی مناسب را اضافه کنید و آماده حرکت هستید. این فهرست مختصر در نظر گرفته شده است که به راحتی قابل یادآوری باشد و به عنوان یک چک لیست ذهنی قبل از سفر عمل کند.


ده مورد ضروری کوهنوردان

ناوبری: نقشه، ارتفاع سنج، قطب نما، [دستگاه GPS]، [PLB، مخابرات ماهواره ای، یا تلفن ماهواره ای]، [باتری یا بسته باتری اضافی]

چراغ جلو: به علاوه باتری های اضافی

محافظت در برابر آفتاب: عینک آفتابی، لباس های ضد آفتاب و ضد آفتاب

کمک های اولیه: از جمله مراقبت از پا و دافع حشرات (در صورت نیاز)

چاقو: به علاوه کیت تعمیر

آتش: کبریت، فندک و تنور، یا اجاق گاز در صورت لزوم

پناهگاه: همیشه حمل می شود (می تواند یک بیوی اضطراری سبک وزن باشد)

غذای اضافی: فراتر از حداقل انتظار

آب اضافی: فراتر از حداقل انتظار، یا وسیله ای برای تصفیه

لباس اضافی: برای زنده ماندن در شرایط اضطراری یک شبه کافی است

موارد داخل پرانتز [ ] را می توان توسط یک گروه به اشتراک گذاشت.


آیا این لیست به نظر طاقت فرسا است؟ برای یک لیست مقدماتی، ده مورد ضروری Day Hiker's را بررسی کنید.

لیمریک ضروری

همانطور که برای ماجراجویی بعدی خود برنامه ریزی می کنید، ایده خوبی است که از یک چک لیست کار کنید تا آنچه را که برای ایمن، گرم و خشک نگه داشتن خود نیاز دارید، بیاورید. همانطور که از در بیرون می روید، این لیمر را بخوانید تا مطمئن شوید که هر یک از ده مورد ضروری را دارید. کلمات پررنگ ده را پوشش می دهند:


The Mountaineers Ten Essentials Limerick

نوشته استیو مک کلور


برای پیمایش، به سمت خورشید بروید

با کمک های اولیه و چاقو در حال فرار

آتش و پناه بیاور

غذای اضافی کمک کننده است

اما وزن آب و لباس یک تن است


هر یک از موارد ضروری با جزئیات بیشتری در زیر مورد بحث قرار گرفته است، همانطور که در کوهنوردی: آزادی تپه ها، نسخه نهم منتشر شده است.

کوله پشتی کوهنوردی استوک


کوله پشتی کوهنوردی ساخت ایران


بهترین کوله پشتی کوهنوردی


کوله پشتی


قیمت کوله پشتی کوهنوردی یک روزه


کوله پشتی کوهنوردی ترب


کوله پشتی کوهنوردی کودک


کوله پشتی کوهنوردی امریکایی


[ بازدید : 15 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]