آرایش اداری - راه درست

پنجشنبه 19 دی 1398
23:23
سمیرا خدمتی

یک چالش وجود دارد که بسیاری از دختران هنگام انتخاب آرایش مناسب برای یک محیط شرکتی با آن روبرو هستند!

همه ما محصولات آرایشی زیادی داریم (بیشتر از آنچه که در واقع نیاز داریم) ، اما چگونه تشخیص دهیم که چه چیزی ارزش نگهداری دارد یا چگونه می توان از یک محصول به روش صحیح استفاده کرد؟

در مورد آرایش در آنجا چیزهای زیادی وجود دارد - و ممکن است در بعضی مواقع بسیار زیاد باشد! مهم نیست که شما یک جانباز باشید یا یک مبتدی ، این ترفندهای آرایش ساده کلید روال آرایش مناسب برای خانم های شاغل است!

فقط کوچکترین ترفند می تواند تفاوت های بزرگی ایجاد کند. ترفند یافتن ظاهری است که زیبایی طبیعی شما را تقویت می کند!

بنابراین ، چگونه می توانید در محل کار خود بی عیب و نقص به نظر برسید؟ خواندن را ادامه دهید تا بدانید!


چگونه می توان آرایش اداری را انجام داد؟
1. با پاکسازی شروع کنید:
با پاکسازی Pinit شروع کنید
تصویر: Shutterstock

قبل از استفاده از مواد آرایشی در صبح ، صورت خود را بشویید تا بتوانید با یک بوم ترد شروع کنید. از یک پاک کننده استفاده کنید و یا مقداری آب ولرم را روی صورت خود چاشنی بزنید تا پوست مرده روی پوست خود را بشویید. با حوله آن را خشک کنید.

از شستن آب گرم برای شستن صورت خودداری کنید.

2. از کرم BB استفاده کنید:
کرم پینیت BB را اعمال کنید
تصویر: Shutterstock

هنگامی که کرم BB اعمال می کنید ، خود را از همه جاهای استفاده از مرطوب کننده ، ضد آفتاب ، پایه و زحمت براش و اسفنج نجات می دهید. کرم BB فوراً لکه های موجود در صورت شما را پوشانده و پوستی یکنواخت و درخشنده به شما می بخشد.

آن را با نوک انگشتان خود بمالید.

نکته: همیشه مفید است که کرم BB را همیشه مرتب در کیف خود نگه دارید. در کنار پوشاندن نور به شما ، پوست را نیز مرطوب می کند.

3. در صورت لزوم پنهانکاری:
اگر لازم باشد Pinit را مخفی کنید
تصویر: Shutterstock

اگر شما فردی براق و پوستی درخشان هستید (باید اعتراف کنید ، ما مخفیانه به شما حسادت می کنیم!) ، پس می توانید از این مرحله پرش کنید. و برای بقیه ما ، ما یک ترفند برای به دست آوردن آن پوست خامه ای داریم! کش رفتن سریع کانسیلر (کرم های خامه ای) روی زیت یا علائم مزاحم برای پنهان کردن آنها کافی است.

آن را با انگشتان خود بمالید. دلیل - گرمای انگشتان شما به مخلوط کانسیلر کمک می کند تا به یک پایان واقعی و طبیعی برسد.

4. زمان لازم برای سرخ شدن گونه های خود:
زمان برای دادن گونه های خود به Pinit Flush Rush
تصویر: Shutterstock

اکنون که پایگاه خود را انجام داده اید ، یک سرخ شدن به رنگ خنثی را روی گونه های خود بمالید. این باعث می شود شما روشن تر و حتی بیدار تر به نظر برسید!

اگر شما از پوسته پوسته شدن مورد نظر خود خسته شدید ، می توانید از رژ لب به عنوان جایگزین استفاده کنید!

5. خط چشم خود را به آرامی خط کنید:
چشمان خود را به آرامی Pinit کنید
تصویر: Shutterstock

با استفاده از کوزل یا کجال بر روی درپوش پایین خود ، ظاهر خود را تعریف کنید. برای پلک فوقانی از خط چشم مایع یا یک مداد ژل استفاده کنید و جادویی به چشم خود اضافه کنید. فراموش نکنید که برخی از آنها را در امتداد مرورگر خود تند بکشید تا جلوه را روشن کنید.

با استفاده از یک کت سخاوتمندانه از ریمل ، آن را تمام کنید. چشم شما را باز خواهد کرد. و تا-دا ، شما با چشمان خود انجام داده اید!

6. لب های خود را تقویت کنید:
لب های خود را تقویت کنید
تصویر: Shutterstock

با استفاده از آستر لب ، لب های خود را پر رنگ تر نشان دهید و لب ها را به جای اینکه با رنگ لب روشن انجام دهید ، مرطوب و مرطوب کنید.

با این حال ، اگر آرایش شما بدون رنگ لب ناقص است ، مقداری رنگ به لب های خود اضافه کنید. لب ها را با آستر لب بکشید و با استفاده از یک برس ، رژ لب را به طور مساوی پر کنید.

داشتن لکه روی لب در کیف شما می تواند یک ایده هوشمند باشد ، هم برای لب و هم برای گونه های شما!

قوانین طلایی به یاد داشته باشید در مورد آرایش دفتر:
اولین چیزی که هنگام پوشیدن آرایش باید به خاطر داشته باشید این است که شما به درستی باید رنگ ها و سایه ها را انتخاب کنید. شما باید خود را با آرایش از دفتر و سایر مکانهایی که با دوستان و خانواده بیرون می روید متمایز کنید.
اطمینان حاصل کنید که ماندگاری آن زیاد است ، زیرا در محل کار واقعاً وقت لازم برای لمس کردن نخواهید داشت.
حتماً ضد آب بوده و از نگهداری کمتری نیز برخوردار است. ایده آل است که در 5 تا 10 دقیقه و نه 30 تا 35 دقیقه لمس کنید (فقط برای جلسات خارج از دفتر).
سعی کنید لوازم آرایشی را از مارک هایی تهیه کنید که از کیفیت بالایی برخوردار بوده و هیچگونه واکنش آلرژیک ایجاد نمی کند.
همچنین به خاطر داشته باشید که محافل تیره خود را به طور صحیح با یک کانسیلر بپوشانید ، بنابراین باعث می شود که ناحیه چشم خود را روشن تر کنید ، نه اینکه ظاهرتان را خسته کننده کنید.
حتماً کیکی به نظر نرسید. فقط آرایش ساده را برای دفتر نگه دارید و واقعاً زیبایی شما را تقویت می کند.
خود و پوست خود را مرطوب نگه دارید. پوست های هیدراته مانع از ترک های آرایش و لک شدن بیش از حد می شوند.
از حرکت در داخل و اطراف دمای شدید که می تواند به پوست آسیب برساند ، خودداری کنید.
نوشیدن آب معمولی همچنین به متعادل سازی و حفظ سلامت پوست کمک می کند.
همیشه دستمال مرطوب را در کیف خود قرار دهید.
یک شب قبل از آرایش خود را آماده کنید تا صبح سردرگم نشوید.
قبل از استفاده از ریمل ، مژه های خود را بکشید.
قبل از استفاده از براق لب ، یک قطعه یخ روی لب خود بکشید تا رنگ آن در تمام طول روز ماندگار شود.
سرانجام ، یک لباس رسمی و جواهرات ساده برای شروع روز شما در محل کافی است.
وولا! عطر و بوی مورد علاقه خود را چلپ چلوپ کنید ، به خود یک بوسه را در آینه بکشید و آماده هستید تا بی عیب و نقص به نظر بیایید و روز خود را سنگ بزنید!
مرجع:sanykala

[ بازدید : 158 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

25 نکته برتر در مورد آرایش چشم برای مبتدیان

پنجشنبه 19 دی 1398
23:21
سمیرا خدمتی

این که آیا شما یک علاقه مندان به آرایش اختصاصی بوده اید یا فردی هستید که به تازگی آرایش را شروع می کنید ، وقتی چشم به چشم می آید ، آرایش می تواند کمی مشکل باشد. هیچ مشکلی در استفاده از چند ترفند در آستین وجود ندارد تا بتوانید آن جادو را انجام دهید و به آرایش چشم برسید که بسیار مورد توجه باشد. ما لیستی از 25 راهنمایی ساده آرایش چشم را برای همه مبتدیان در خارج از کشور قرار داده ایم که از همه چیز در دنیای آرایش غافل شده اند.


نگران نباشید ، ما به عقب برگشته ایم! هنگامی که چشم خود را انجام می دهید ، این نکات ساده را در ذهنتان قرار دهید و مستقیماً از افراد تازه کار به یک حرفه ای بروید.


نکات ساده آرایش چشم برای مبتدیان

نکات مربوط به خط چشم

نکات ریمل

نکات سایه چشم

نکات ابرو

نکات مربوط به خط چشم


نکات آرایش چشم - نکاتی درباره خط چشم برای مبتدیان Pinit

تصویر: Shutterstock


خط چشم ممکن است یا نباشد برای شما مهم باشد اما یکی از اساسی ترین مراحل انجام آرایش چشم شماست. این کار به شما آزادی می دهد تا روی شکل چشم خود کار کنید ، بر آنها تأکید کنید و هرگونه مژه و باریک به نظر برسید. بستگی به بافت خط چشم و ترجیح شما در مورد چگونگی استفاده از این روش - واضح تعریف شده یا صاف بودن - به نظر می رسد از هر نظر عالی باشد.


بیایید نگاهی گذرا به برخی از نکات و تکنیک های این مرحله بیاندازیم.


اطمینان حاصل کنید که پلکهای شما تمیز است و سپس یک استیکر را روی آنها بمالید ، بنابراین آرایش چشم صاف نمی شود و مدت طولانی تر می ماند.

برای اینکه مژه های شما چگال تر به نظر برسند ، خط چشم را تا حد ممکن به خط شلاق بزنید تا به نظر برسد بخشی از خط شلاق طبیعی شما باشد. به این روکش تنگ گفته می شود. یک خط خال دار از گوشه بیرونی به گوشه داخلی ایجاد کنید و نقاط را به هم متصل کنید (می توانید از یک قلم مو برش محکم استفاده کنید تا نقاط خارج شده را به یک خط نرم بی دردسر تبدیل کنید).

برای رسیدن به دقت مطمئن شوید که نوک آستر شما نازک اما صاف است و به این ترتیب شکل کاملی به دست می آورید. همچنین می توانید خط چشم خود را قبل از تیز کردن منجمد کنید تا از خرد شدن آن جلوگیری شود.

برای دستیابی به خط چشم بالدار کامل ، از یک لاینر مایع استفاده کنید - از خط شلاق در محصل شروع کنید و راه خود را به سمت گوشه ها بکشید. اگر دست شما به اندازه کافی برای آستر مایع ثابت نیست ، ابتدا چشمان خود را با یک آستر مداد خط کنید ، سپس آن را با آستر مایع خود ردیابی کنید.

(اگر عجله دارید ، فقط باید به نفع خود از باند مایع پرش کنید!)


برای رسیدن به چشم دودی ، از یک مداد استفاده کنید زیرا این مواد نرم تر و نرم تر هستند. همچنین ، می توانید با استفاده از یک برس دودکش ، آن لب را دزدکی کنید.

با افزایش سن ، از رنگهای ظریف تری مانند قهوه ای برای ظاهری ظریف تر استفاده کنید و برای تکمیل ظاهر ساده از ریمل استفاده کنید.

توجه: همیشه خط چشم خود را به سمت بالا خم کرده و به سمت پایین نگاه کنید. انجام این کار باعث می شود تقارن شما بدست آید.


[بخوانید: چگونه می توان خط چشم را به طور کامل قرار داد؟ ]


نکات ریمل

نکاتی درباره آرایش چشم - نکاتی درباره ریمل مخصوص ریمل برای افراد مبتدی Pinit

تصویر: Shutterstock


آیا شما موافق نیستید که ریمل چشم شما را به طور کامل تغییر می دهد ، به شما این وهوای اضافی را می دهد؟ گرگ ریمل جادویی باعث می شود که شما دارای چهره ای روشن و جوان باشید. این یک تعویض بازی در کل و تنها نوع درام است که من دوست دارم.


در اینجا چند نکته مهم برای استفاده از ریمل مژه و ابرو را نشان می دهد.


همیشه استفاده از ریمل خود را از ریشه های مژه ها شروع کرده و راه خود را به سمت نکات پیچیده کنید. انجام این کار فوراً شلاق شما را زیاد کرده و وزن آنها را کم نمی کند.

بعد از استفاده از یک کت ریمل ، حدود 10 ثانیه صبر کنید تا با یک کت دوم وارد شوید (در صورت تمایل). به این ترتیب ، ضربه شلاق شما خراب نمی شود!

قبل از استفاده ، ریمل اضافی را از روی گره بر روی بافت خود پاک کنید ، به همین دلیل آسان برای مانور و جمع شدن نخواهید بود (همچنین از نگاه مضحک عنکبوتی مژه ها جلوگیری خواهید کرد).

قبل از شروع کار با ریمل ، حتماً با استفاده از یک مژگان مژه با کیفیت بالا ، مژه های خود را مجعد کنید. هنگامی که با پیچ و خم وارد می شوید ، پایه موی خود را در پایه آخر بچسبانید و آن را محکم بچرخید و به سمت بالا بکشید.

نحوه نگه داشتن ریمل شما اهمیت دارد! چوب پنبه خود را به صورت افقی برای شلاقهای ضخیم تر و به صورت عمودی (به خصوص برای ضربه شلاق پایین) نگه دارید تا جلوه ای طبیعی تری داشته باشید.

اگر می خواهید ریمل شما طولانی تر بماند ، پمپاژ گره را هنگام بیرون کشیدن متوقف کنید (به این روش که فقط در هوا ارسال می کنید تا محصول را خشک کنید) ، فقط آن را چرخانده و از خشک شدن آن جلوگیری کنید.

توجه: برای بهترین نتیجه ، ریمل باید آخرین مرحله از آرایش چشم شما باشد.


نکات سایه چشم

نکات آرایش چشم - نکاتی برای سایه چشم برای مبتدیان Pinit

تصویر: Shutterstock


Eyeshadow کار اضافه کردن عمق و ایجاد ابعاد به چشم شما را انجام می دهد. اگر به درستی استفاده شود ، باعث می شود چشم شما بزرگتر به نظر برسد و به برجسته تر شدن رنگ چشم شما کمک کند. نکاتی می خواهید؟


روی محصولات و برس های مرغوب سرمایه گذاری کنید. آنها علاوه بر اطمینان از کاربرد مناسب و ترکیب ، مسیری طولانی را طی می کنند.

اگر می خواهید سایه چشم شما تمام روز بماند و علاوه بر اینکه می خواهید رنگ سایه چشم ظاهر شود ، خیس نشود - قبل از ورود به سایه چشم از یک آغازگر خوب استفاده کنید.

از طرف دیگر ، اگر می خواهید سایه چشم کم رنگی به خود ببخشید و خشخاش به نظر برسید ، ابتدا پلک خود را با یک خط چشم سفید بپوشانید. این کمک می کند تا رنگ پوست شما از بین برود و باعث ایجاد پوستی شود

مرجع:ثانیکالا


[ بازدید : 171 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

How To Organize Makeup

پنجشنبه 19 دی 1398
23:20
سمیرا خدمتی

این که آیا شما یک آرایشگر حرفه ای هستید یا یک علاقه مندان به آرایش آماتور ، یک چیز مشترک دارید - عشق شما به آرایش. اگر هنوز مجموعه آرایش خود را در یکی از آن کیسه های بزرگ یا کابینت حمام خود ذخیره می کنید ، بگذارید این را به شما بگویم - شما مرتکب اشتباه بزرگی و کسل کننده می شوید. سازماندهی آرایش شما می تواند درمانی باشد. آیا می خواهید اولین قدم را برای یک غرور زرق و برق دار بدانید؟ آن دسته از محصولات قدیمی را که در طی دو سال عجیب و غریب با آنها لمس نکرده اید دور بیندازید و کلاه خلاقانه خود را بگذارید!


ما 18 راه جالب و بی نظیر را برای کمک به شما در ذخیره و سازماندهی آرایش خود گرد آورده ایم. اگر متقاعد شده اید که تغییر خوب است ، درمورد ایده های کامل دکوراسیون آرایش ، مطالعه کنید.


18 ایده خلاقانه و منحصر به فرد برای ذخیره سازی آرایش

برخی از این ایده های ذخیره سازی لوازم آرایشی نیاز به بودجه خوبی دارند ، اما ما نیز برای تحقق نیازهای زیبایی شناختی شما چند ایده خوب و ارزان قیمت DIY داریم. Decluttering از اینجا شروع می شود!


1. تقسیم کشو تقسیم شده


تقسیم کشو تقسیم کننده Pinit

weheartit.com


نگاه کنید که چقدر منظم به نظر می رسد! بسته به اندازه مجموعه آرایش شما ، تمام چیزهایی که شما نیاز دارید یک کشو با بخش های درست تنظیم شده است تا بتوانید رژ لب ، کانسیلر ، جمع و جور ، ریمل و سایر محصولات خود را از غرور خود ذخیره کنید. همچنین فضای کافی برای برس و اسفنج های شما وجود دارد. اگرچه این یک ایده اصلی برای ذخیره سازی لوازم آرایش است ، اما مطمئناً برای کسانی که دوست دارید وسایلتان را در کشوهای مختلف جمع نکنید ، بسیار کاربردی است. آیا می خواهید OCD خود را راضی کنید؟ این ایده را بزنید!


2. بخش های پلاستیکی در کشوی Vanity

بخش های پلاستیکی در کشوی Vanity Pinit

twicsy.com


نگران نباشید اگر کشوی غرور شما قبلاً با بخش ها همراه نباشد. شما به سادگی می توانید خود را ایجاد کنید! تمام آنچه شما نیاز دارید یک دسته از جعبه های پلاستیکی یا اکریلیک است که می توانید به راحتی در آمازون پیدا کنید. اطمینان حاصل کنید که کشو خود را به خوبی با جعبه هایی که درست درست است ، جابجا کنید. در مرحله بعد ، مجموعه آرایش خود را بیرون آورده و شروع به مرتب کردن آن در پالت ، رنگ لب ، پایه ها و سایر لوازم آرایش کنید. این نه تنها کنار هم قرار می گیرد بلکه زندگی شما را بسیار ساده تر می کند!




3. قفسه آرایشی Ikea

Rack Pinit Makeup Ikea

www.instagram.com


این قفسه از Ikea تنظیم مناسب نمایشگر برای آرایش شماست. منظورم این است که ، نگاه کنید که همه چیز چقدر زرق و برق دار به نظر می رسد! برای ذخیره مجموعه رژ لب خود می توانید چند سازمان دهنده مکعب آرایشی اکریلیک خریداری کنید. سینی ها و لیوان های زیبا را برای برس های آرایش خود پیدا کنید و برای تزئین قفسه چند شمع اضافه کنید. مطمئن شوید که قفسه را در گوشه ای دنج که به آینه شما نزدیک است قرار دهید ، و همه شما تنظیم شده اید!




4- برس های آرایشی در ظروف زیبا

برس های آرایشی در ظروف زیبا Pinit

whoismocca.com


اگر یک محافظ برس آرایشی هستید ، باید یک روش مناسب برای نگهداری از آن نوزادان گرانبها پیدا کنید. آنچه شما می توانید انجام دهید خرید چند ظروف برش فانتزی در اندازه های مختلف و ترتیب برس های خود در آنها است. این ایده خوبی است برای پیدا کردن دارندگانی که کمد شما را تکمیل کند. از برس های کثیف خداحافظی کنید زیرا ، اعتراف کنید ، همه ما قلم موهای خود را در کشوها با تمام محصولات دیگر خودمان قرار داده ایم.




5. فنجان های دارنده آرایشی DIY Artsy

فنجان دارنده آرایشی DIY Artsy Pinit

coolmakeupgoals.stream


آیا مکنده بازیافت هستید؟ اگر بله ، این چیزی است که شما باید امتحان کنید! شما می توانید با استفاده از لوله های حوله کاغذی ، سازمان دهنده برس آرایشی خود را ایجاد کنید. شما به سادگی لازم است هشت لوله مختلف را با کاغذ بسته بندی هدیه ای رنگی بپوشانید و همه آنها را روی پایه گرد چسب بزنید. برای دسترسی آسان به برس و سایر کارد های چاقو ، می توانید این نگهدارنده را روی کمد خود قرار دهید. بنابراین ، اگر احساس هنری دارید ، آن لوازم هنری را بیرون بیاورید و این ایده DIY را امتحان کنید.


6. پایه ایستاده آرایش مینیمالیستی

پایه ایستاده آرایش DIY مینیمالیستی

i.pinimg.com


اگر استای آرایش شما کوچک است ، این پایه برای شما ایده آل است! تمام آنچه شما نیاز دارید یک دیوار و چند قفسه شناور آکریلیک است. شما می توانید آرایش خود را ترتیب داده و هر قفسه را با دسته بندی های مختلف - لب ، صورت ، چشم و ابزار - با استفاده از برچسب های وینیل تنظیم کنید. خیلی جالب برای مینیمالیستی ، درست است؟ به راحتی می توانید این قفسه های ادویه را در فروشگاه ظروف یا آمازون پیدا کنید.




7. قفسه آرایش درجه یک برای مبتدیان

قفسه آرایش درجه یک برای مبتدیان Pinit

www.instagram.com


می دانید در مورد این قفسه سفید کلاسیک و پیشینه مرمر آن چیست؟ به نظر می رسد شسته و رفته و hella پیچیده است. اگر این زیبایی شناسی را دوست دارید و دیوارهای مرمر ندارید ، از کاغذ دیواری بگیرید! مطابق راحتی شما آرایش خود را جمع کنید ، اما مطمئن شوید که محصولات زیادی را در اینجا ترتیب نمی دهید. فقط ملزومات روزمره خود را که با طعم زیبایی مرتب شده اید ، در این قفسه بسیار عالی به نظر می رسد.




8. سازمان دهنده قفسه دفتر DIY

سازمان دهنده دفتر قفسه DIY Pinit

katiahomedeco.com


شما می توانید با کمک یک سازمان دهنده قفسه های اداری ، یک سازمان آرایش جدی را انجام دهید. مرتب تمام آرایش خود را در هر یک از کشوها ترتیب داده و سازمان دهنده را بر غرور خود قرار دهید. همچنین فضای لازم برای نگه داشتن قلم مو در بالا وجود دارد. آیا این به نظر خیلی راحت و قابل اجرا نمی رسد؟

این ایده برای مبتدیان با چند محصول مناسب است.




9. کوزه های آرایشی DIY Mason

آرایش DIY میسون جارس Pinit

artmakeseveryothingawesome.blogspot.com


همه چیز در یک کوزه سنگ تراشی زیبا به نظر می رسد! اگر شما

مرجع:ثانیکالا


[ بازدید : 117 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

چه موقع باید آرایش خود را دور بیندازید؟

پنجشنبه 19 دی 1398
23:19
سمیرا خدمتی

همه ما عاشق پوشیدن آرایش هستیم ، اینطور نیست؟ اگر شما یک محافظ زیبایی هستید ، کشوهایتان باید با جوش ، ریمل و مژه و سایه چشم و رنگ ناخن پر شود. مهم نیست چه ، ما قلب نداریم که آنها را دور بیندازیم ، درست است؟ ما معمولاً صبر می کنیم تا براقیتهای لبمان قوام داشته باشد ، لکه های ناخن را به صورت جداگانه در مایعات مختلف یا رژ لب خاتمه دهند ، با قارچ سفید یا بوی خنده دار ، قبل از دور انداختن آنها. اما ، واقعاً چنین کار نمی کند! نادیده گرفتن منقضی محصولات آرایشی شما می تواند منجر به تجمع باکتری ها یا حتی تجدید محصول شود ، که می تواند منجر به آکنه شدید ، شکستگی و سایر عفونت های پوستی شود. بله ، درست شنیده اید ، هر آرایش دارای طول عمر خاصی است که پس از آن باید آنرا پیشنهاد دهید - هر چقدر هم که هزینه آن ارزان باشد یا ارزان! در اینجا چند راهنمایی درباره طول عمر آرایش برای شما آورده شده است:


رهنمودهای مربوط به طول عمر آرایش:

قبل از اینکه در مورد تاریخ انقضا برای آرایش بگویید ، چند نکته مفید که می تواند بر ماندگاری محصول آرایش تأثیر بگذارد ، آورده شده است. اگر با این نکات مراقب محصولات آرایش خود هستید ، می توانید با اطمینان از آنها کمی فراتر از تاریخ انقضا استفاده کنید.


1. دستهای ضدعفونی شده:

برای جلوگیری از تجمع باکتری ها ، همیشه استفاده از آرایش را با دست های تمیز و ضد عفونی شروع کنید. این نکته برای پوست شما و همچنین محصولات آرایش بسیار مفید است.



2. بدون آرایش مشترک:

ممکن است مردم به شما هشدار دهند که رازهای خود را به اشتراک نگذارید ، اما من می گویم می توانید اسرار خود را به اشتراک بگذارید اما آرایش نکنید! تعویض محصولات آرایش به معنای تجارت میکروب است. به اشتراک گذاشتن همان برس های آرایشی و کاربردها می توانند باکتری ها را از یک شخص به فرد دیگر جمع کرده و انتقال دهند. با ظروف مرطوب و عمق یکسان است ، که به میکروب ها اجازه می دهد زیر آنها شکوفا شود. به خصوص محصولات لب و چشم ، زیرا با قسمت هایی که به راحتی عفونت کننده صورت شما هستند ، در تماس هستند.


3. عدم افزودن آب به طور مستقیم به ظروف محصول برای رقیق کردن یا تقویت آرایش:

مردم معمولاً به طور مستقیم آب را به خط چشمهای قدیمی ، سایه چشم یا براق لب اضافه می کنند تا باعث افزایش شدت رنگ یا رقیق شدن قوام شود. با اضافه کردن آب ، محصولاتی که منجر به احتمال زیاد باکتری و وخیم شدن محصولات می شوند ، قبل از تاریخ انقضاء آنها دوباره تولید می شود!


فراق شادی و شکستن همیشه سخت است. اما اگر در زمان مناسب خداحافظی کنید ، بهترین کاری است که می توانید با خودتان انجام دهید. نمی دانید در مورد چه چیزی صحبت می کنیم؟ خوب ، این چیزی است که به آسانی آرایش است. اگرچه رها کردن لوازم آرایشی مورد علاقه خود دشوار است ، در اینجا 9 علامت وجود دارد که می گوید بلافاصله باید آنها را جایگزین کنید.


1. تغییر رنگ یا جدایی:

تغییر رنگ-یا جدا-پینیت

تصویر: Shutterstock


وقتی یک محصول آرایش تغییر رنگ می دهد ، یا جدا می شود ، زمان آن است که آن را دور بیندازید. در صورت تغییر رنگ ، هرگز از لوازم آرایشی خود استفاده نکنید ، زیرا این نشانه ای است که آرایش شروع به خراب شدن کرده است. آرایش جداگانه همچنین حاکی از تغییر در ترکیب شیمیایی آرایش است.


2. 6 ماه:

6-ماه پینیت

تصویر: Shutterstock


همیشه حیرت انگیز است که با روندهای فصل همراه باشید و بسته به چیزی که کاملاً رواج دارد ، آرایش خود را بپوشید. کاملاً زمانبر بودن ، کاملاً درست است که هر شش ماه یکبار آرایش خود را تغییر دهید.


3. عفونت چشم:

عفونت چشم

تصویر: Shutterstock


اگر شما ملتحمه دردناک و ترسناک را گرفتار کرده اید ، واقعاً باید در این مورد فکر کنید - وقتی از عفونت استفاده می کنید ، از روی آرایش چشم استفاده می کنید ، باکتری ها می توانند به داخل آرایش منتقل شده و بتوانند ایجاد کنند و در یک مشکل ایجاد کنند. مرحله بعد بهتر است تمام آن مدادهای چشم را بیرون بریزید تا بعداً خود را از پریشانی خودداری کنید.


4. تاریخ انقضا:

تاریخ انقضا-تاریخ پینیت

تصویر: Shutterstock


پس از خرید و فروش محصولات آرایشی ، ما به راحتی آن را فراموش خواهیم کرد. این وضعیت مدام ادامه دارد. اما تمیز کردن یکبار در یک زمان و بررسی تاریخ انقضا بسیار مهم است فقط برای اینکه مطمئن شوید محصول آرایش هنوز برای استفاده بی خطر است. استفاده از آرایش های قدیمی بسیار مضر است.


5. هنگامی که آن را خریداری کردید:

When-Did-You-Buy-It Pinit

تصویر: Shutterstock


و سپس ، در برخی موارد ، آرایش دارای تاریخ انقضا نیست. و در این حالت ، هنگام خرید آن فکر کنید و به یاد بیاورید. اگر این کار را نکردید ، وقت آن است که آنرا از پنجره بیرون بیاورید. و صادقانه بگویم ، عشق زیادی گم نمی شود ، زیرا اگر خاطره ای از آن نداشته باشید ، به آن اهمیت نمی دهید.


6. لایه بندی رنگ ها:

Layering-of-Colors Pinit

تصویر: Shutterstock


اگر آرایش شما شروع به باند شدن و شبیه شدن به گراند کانیون کرد ، زمان آن رسیده است که از آن استفاده کنید. هرگز وقایع زندگی خود را با لایه بندی آرایش خود علامت گذاری نکنید. قطعاً می توانید بهتر از این کار کنید.


7. پوست شما شروع به احساس عجیب می کند:

پوست شما شروع می شود تا احساس عجیب کند

تصویر: Shutterstock


اگر و هنگامی که آرایش شما روی پوست شما عجیب و غریب ظاهر می شود ، وقت آن است که خداحافظی کنید. آرایش شما پیر شده و خشک شده بود. بهتر است استفاده از آن را متوقف کنید ، یا در غیر این صورت ممکن است به بیماری های پوستی منجر شود. همچنین هرگز به شما اجازه نمی دهد که بهترین ظاهر خود باشید.


8. آرایش شروع به بو می کند:

آرایش-شروع می شود-به بو می دهد Pinit

تصویر: Shutterstock


آرایش بوی عجیب و غریب نشانه ای است

مرجع:ثانیکالا


[ بازدید : 124 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

راههای مختلفی برای فر کردن مژه های شما

پنجشنبه 19 دی 1398
23:18
سمیرا خدمتی

اگر می خواهید چهره های کامل تر ، شلاق های طولانی تر داشته باشید ، فرش کردن یک ضرورت است. علاوه بر این ، فر کردن مژگان چشم شما را باز کرده و باعث بزرگتر شدن آنها می شود. بنابراین ، چه ضربه شلاق شما به طور طبیعی صاف باشد و هم به دلیل ضعف نگهداری یا دلایل دیگری صاف شده باشد ، این قدم کوچک می تواند واقعاً به چشمان شما کمک کند. استفاده از فر مژه (قبل از اینکه ریمل خود را بمالید) روشی مطمئن برای شستشوی مژه های شما است ، اما آیا می دانید که یک دسته از روش های دیگر وجود دارد که می توانید مژه های خود را مجعد کنید؟ میخواهی بیشتر بدانی؟ در ادامه بخوانید تا هر آنچه را که باید در مورد چگونگی فر کردن مژه بدانید پیدا کنید.

راه های مختلف برای فر کردن مژه ها
اگر اتفاقی بیفتد که خودتان بدون مژگان چشم گیر بیاورید ، در اینجا چند روش جایگزین وجود دارد که می توانید آنها را امتحان کنید (ممکن است اینها به اندازه موهای مژه کارآمد نباشند ، اما آنها این کار را انجام می دهند).

اما اول ، اجازه دهید اصول اولیه استفاده از ماسوره را با استفاده از موی مژگان برای کسانی که از این ابزار استفاده می کنند اما هرگز از آن استفاده نمی کنید ، بپوشانیم (زیرا به نظر می رسد دستگاه شکنجه به نوعی است؟)

1. چگونه می توان مژه ها را با استفاده از فر مژه ببندید

چگونه می توان مژه ها را ببافید - با استفاده از ماسوره مژه
Shutterstock

آنچه شما نیاز دارید
فر مژه
ریمل
آموزش گام به گام
فر مژه خود را نگه دارید. پس از باز شدن کامل مو ، اطمینان حاصل کنید که نوار لاستیکی آن را تا ریشه مژه های فوقانی خود می گیرید.
حالا که شلاق شما داخل آن است ، فر را در حالت عمودی قرار دهید (منحنی آن به سمت بیرون قرار دارد.) به آرامی فر را روی شلاق خود ببندید و با یک فشار ضربان به آرامی فشار دهید.
پیچک خود را به آرامی چرخانید - منحنی آن باید با منحنی چین و چروک پلک شما هماهنگ باشد.
چشمک نزنید و حرکت نکنید - فر را برای چند ثانیه در محل نگه دارید.
با همان فشار فر را به آرامی فشار داده و آن را از ریشه های مژه ها به سمت نوک منتقل کنید.
اگر از حلقه راضی نیستید ، می توانید این مرحله را دوباره تکرار کنید تا به نتیجه مطلوب برسید.
ریمل خود را بمالید و فقط در عرض چند ثانیه به شلاقهای ضخیم تر و کامل تر سلام کنید!
می توانید Tweezerman Classic Lash Curler را امتحان کنید - کیفیت بسیار خوبی را با قیمت مناسب دریافت می کنید.



2. چگونه موها را با ریمل مژه بزنید
چگونه مژه ها را ادرار کنیم - با ریمل پینیت
Shutterstock

آنچه شما نیاز دارید
ریمل (ترجیحا ضد آب)
آموزش گام به گام
با استفاده از گره ریمل شروع کنید تا با حرکت در امتداد ریشه ها با حرکت زیگزاگ ، مژه ها را خم کنید.
اکنون ، گره را چند ثانیه در ریشه مژه های خود نگه دارید.
به آرامی به سمت نکات حرکت کنید.
برای نگه داشتن حلقه و مقداری حجم اضافی ، از روکش دوم استفاده کنید.
ریمل ضد آب ضد حساسیت Maybelline Lash را با یک برس قلم زنی انقلابی امتحان کنید تا به زرق و برق دار ترین ضربه ها برسید.



3. چگونه موها را با قاشق ببندید
چگونه موهای خود را ببندید - با قاشق Pinit
Shutterstock

آنچه شما نیاز دارید
یک قاشق
ریمل
آموزش گام به گام
یک قاشق تمیز که از طرفین نازک است ، بگیرید.
قاشق را زیر آب گرم اجرا کنید (نه به حدی که پوست شما را سوزاند.)
قاشق گرم شده را در مقابل پلک خود ، درست در خط شلاق نگه دارید ، و مژه های خود را در برابر منحنی قاشق فشار دهید.
انگشت خود را بر روی مژه ها در برابر لبه قاشق فشار دهید.
برای تنظیم و نگه داشتن فر ، ریمل خود را بمالید.
با دقت شلاق خود را شانه بزنید در حالی که ریمل شما هنوز خیس است.
[بخوانید: 9 داروی طبیعی برای به دست آوردن مژگان به زیبایی طولانی]

4- چگونه می توان مژه ها را با مسواک گرم گرم کرد
چگونه موهای خود را ببندید - با یک مسواک گرم Pinit
Shutterstock

آنچه شما نیاز دارید
یک مسواک تمیز
ریمل
آموزش گام به گام
با قرار دادن یک مسواک تمیز در لیوان آب گرم به مدت چند دقیقه شروع کنید.
آب اضافی را از بین ببرید و با فشار دادن برس به یک حوله تمیز آن را خشک کنید.
از مسواک گرم استفاده کنید تا به آرامی از طریق مژه ها خود را مسواک زده و در نوک نگه دارید تا مجعد شود.
اگر به حلقه مورد نظر خود نرسیدید ، قلم مو را مجدداً بپیچید و روند را تکرار کنید.
برای تکمیل و تنظیم فر ، حداقل دو کت ریمل بزنید.
5. چگونه موهای مژه را با دست های گرم ببندید
چگونه موهای خود را ببندید - با دست های گرم Pinit
منبع

آنچه شما نیاز دارید
انگشتان تمیز و گرم
آموزش گام به گام
انگشتان خود را با مالیدن آنها به جلو و عقب در مقابل یکدیگر چندین بار گرم کنید تا گرما ایجاد شود.
اکنون چشمان خود را ببندید و به آرامی ضربه شلاق خود را به طرف درب خود بکشید. آنها را فشار دهید تا آنها به سمت ابرو شما بالا بروند و آنها را برای چند ثانیه در محل نگه دارید.
می توانید این روند را تا زمانی که به فرچه مورد نظر برسید ، تکرار کنید.
دو عدد ریمل ریمل بزنید تا حجم مژه ها به شما داده شود و فر را تنظیم کنید.
نکاتی: چگونه می توان بدون ایجاد صدمه در ضربه شلاق و حلقه های آنها را حفظ کرد
این که آیا شما به دنبال این هستید که مژه های خود را با خیال راحت ببندید یا از سلامت بیشتری بیرون بیاورید ، مژه ها را به طور طبیعی تیز تر ببینید ، در اینجا چند نکته برای کمک به شما وجود دارد!

شستن صورت قبل از خواب مهم است ، اما در اینجا متوقف نمی شود. مطمئن شوید که آخرین قسمت آرایش خود را برداشته اید (حتی آن ریمل ضد آب را که تقریباً غیرممکن است از بین ببرید). اگر روی ریملهای ریمل یا خط چشم خود بخوابید ، احتمالاً به عفونت مبتلا خواهید شد و احتمالاً شلاق شما خشک و شکننده خواهد شد. این باعث می شود که آنها سقوط کنند ، و شما مقصر آن هستید
مرجع:sanykala

[ بازدید : 141 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

چگونه می توان به شکل کامل ناخن دست یافت

چهارشنبه 18 دی 1398
20:45
سمیرا خدمتی

ناخن های مانیکور شده چیزهای زیادی راجع به شخص می گویند.

این بهترین لوازم جانبی است که می تواند از آن استفاده کند. شما ممکن است آن را امتحان کنید و آن را انکار کنید ، اما لحظه ای که یک جفت ناخن ناخوشایند و ناخوشایند را می بینید ، دقیقاً به منظور امضای مشارکت با این شخص ، به جهش نمی روید! بنابراین ، داشتن زیبایی ناخن کاملاً هدف زیبایی شماست. با این وجود ، انواع شکل ناخن که می توانید انتخاب کنید ممکن است شما را دچار طاعون کند. مربع؟ بیضی؟ اسکواش؟ برای ناآگاهان ، این می تواند بسیار گیج کننده باشد ، اما نگران نباشید! ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم. در اینجا شکاف کاملی در شکل های مختلف ناخن وجود دارد. بیایید آنها را بررسی کنیم ، باید؟

شکل های مختلف ناخن Pinit
تصویر: Shutterstock

اگر نتوانم ناخن هایم را پرورش دهم چه می شود؟
حالا ممکن است فکر کنید ، از آنجایی که نمی توانید ناخن های خود را بزرگ کنید ، نمی توانید جدا از دور اصلی با آنها کارهای زیادی انجام دهید. خوب ، من اینجا هستم تا به شما بگویم که اینگونه نیست! در اینجا چند نکته برای کسانی از شما که از شکستگی ناخن رنج می برند آورده شده است.


ناخن های اکریلیک: هنگامی که ناخن های بسیار شکننده دارید و می خواهید به دنبال گزینه های مختلف شکل ناخن باشید ، بهتر است به دنبال ناخن های اکریلیک باشید. آنها کاملاً محکم هستند و احتمال شکستن آنها بسیار کمتر است.
Gel Nail Polish: من شخصاً عاشق گرفتن ناخن ژل هستم. اولا ، این خیلی طولانیتر از فقط لاک ناخن معمولی است ، و درخشش ناخن که همه دوست دارند تمام مدت بماند! یکی دیگر از مزایای بزرگ برای همه زنان ناخن ضعیف من این است که با اضافه کردن یک لایه اضافی ، میخ های شما را بسیار قوی تر می کند. آنها را جدا نکنید ، مهم نیست که چه چیزی! آنها را در استون خیس کنید و بر همین اساس آنها را جدا کنید. می توانید آموزش مفصلی گام به گام در مورد نحوه حذف آنها را در اینجا بیابید.
روغن ناخن کوتیکول: بسیاری از افراد تمایل به استفاده از این کار را نادیده می گیرند اما به تقویت قوی تر ناخن ها و سالم نگه داشتن آنها کمک می کند. این کار را عملی کنید که هر شب قبل از رختخواب از آن استفاده کنید.
بیایید نگاهی به اشکال مختلف ناخن بیندازیم تا بتوانید بفهمید کدام یک خیال شما را می کند!

انواع شکل های ناخن
1. ناخن های شکل گرد
ناخن های دور شکل Pinit
تصویر: Shutterstock

این احتمالاً ساده ترین شکل برای حفظ است. اگر می خواهید چیزی کم نگهداری داشته باشید اما هنوز هم می خواهید ناخن های شما به نظر خوب برسد ، احتمالاً این شکل برای شما مناسب است. این کار نیز بسیار آسان است.

کافی است ابتدا آنها را به شکل مربع شکل دهید و سپس منحنی طبیعی نکات انگشتان خود را دنبال کنید. این بهترین نگاه برای کسانی است که رشد ناخن ها را مشکل می کنند.

مناسب برای: انواع انگشتان.

2. ناخن های شکل بیضی
ناخن های شکل بیضی شکل Pinit
تصویر: Shutterstock

این یک شکل سنتی تر به حساب می آید. در اواخر دهه 1900 و اوایل دهه 2000 بسیار محبوب بود. این شکل ناخن ظاهر بسیار زیبایی به ناخن شما می بخشد. برای دستیابی به این شکل ناخن ، در اطراف آن بایگانی کنید تا شکلی مانند تخم مرغ به دست آید. برای کسانی که انگشتان کوتاه دارند بسیار عالی است زیرا باعث می شود انگشتان طولانی تر به نظر برسند.

مناسب برای: انگشتان کوتاه.

3. میخ های مربع شکل
مربع شکل ناخن Pinit
تصویر: Shutterstock

این میخ ها به صورت مربع به شکل نوک ها شکل می گیرند. این احتمالاً یکی از محبوب ترین شکل های ناخن است. انتخاب خوبی در مورد شکل های ناخن وجود دارد زیرا خطر شکستن آن کمتر است زیرا از عرض طبیعی ناخن های شما پیروی می کند. برای به دست آوردن این ناخن ها ، آنها را مرتب کرده و با استفاده از یک فیلتر ناخن ، آنها را مستقیماً شکل دهید. در صورت بروز هرگونه زبری ، لبه ها را تمیز کنید.

مناسب برای: انگشتان بلند با تخت های ناخن گسترده.

4- ناخن های شکل دار
ناخن های شکل دهنده پینیت
تصویر: Shutterstock

تنوع مربع و بیضی ، مربع یا مربع نرم یکی دیگر از انتخابهای محبوب در دنیای اشکال ناخن است. در حالی که مدیریت به دلیل لبه های گرد آن آسان تر است ، اما هنوز هم طبقه بندی شکل مربع همچنان باقی نمی ماند. برای این ناخن ها ، میخ های خود را به طور معمول مانند بیضی شکل شکل دهید و سپس آن را در قسمت نوک بکشید تا کمی از آن مربع شود.

مناسب برای: هر نوع انگشت.

5. ناخن های شکلاتی بادام
ناخن شکل پینیت
تصویر: Shutterstock

این یکی شبیه به شکل بیضی است ، به جز اینکه کمی در قسمت بالای آن قرار دارد. در پایه گسترده است و در امتداد طرفین باریک است. بیایید به آن فکر کنیم ، ظاهر یک بادام واقعی را به خود می گیرد. برای رسیدن به این هدف ، نقطه مرکزی را در نوک ناخن پیدا کرده و هر دو طرف را به گونه ای شکل دهید که در نقطه مرکزی اوج شود. سپس آن را صاف کنید تا لبه های تیز وجود نداشته باشد.

مناسب برای: انگشتان کوتاه.

6. ناخن شکل Stiletto
ناخن های شکل دهنده Pinit
تصویر: Shutterstock

برای بیرون کشیدن این یکی به برخی از روده ها نیاز دارید. خیلی رایج نیست ، اما افراد مشهوری مثل ریحانا همیشه به دنبال این ظاهر می روند. این شکل ناخن ظاهر طولانی و باریک به ناخن شما می بخشد. همانطور که در مورد ناخن های بادام وجود دارد ، یک نقطه مرکزی پیدا کنید و از هر طرف برای پر کردن نقطه شروع به پر کردن آن کنید. این شکل ناخن ممکن است باعث شود که ناخن ها به راحتی متلاشی شوند ، بنابراین بهتر است از ناخن های اکریلیک یا ژل استفاده کنید.

مناسب برای: انواع انگشتان.

7. ناخن شکل Ballerina
Ballerina Sh شکل ناخن Pinit
تصویر: Shutterstock

این یک نسخه ظریف تر از شکل ناخن استیلو است. این همان تکنیک شکل دهی را دنبال می کند. پیدا کردن یک
مرجع:ثانیکالا

[ بازدید : 132 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

10 بهترین آغازگر برای پوست خشک

چهارشنبه 18 دی 1398
20:44
سمیرا خدمتی

اگر می دانید که آیا به پوست خشک خود نیاز به یک آغازگر دارید ، از خود بپرسید که از کلیت ظاهر ، احساس و پایان آرایش خود چقدر خوشحال هستید. اگر چیزی از کار افتاده یا گم شده است ، برای رسیدن به درخشش کلی روی صورت خود باید سعی کنید یک پرایمر را به روال آرایش خود اضافه کنید. وقتی می توانیم یک پرایمر مناسب را پیدا کنید ، تماماً ارزیابی می شود که با پوست خود چه مشکلی دارید و پیدا کردن یک فرمول که به طور خاص مشکل شما را هدف قرار دهد. در زیر 10 بهترین آغازگر برای پوست های خشک ذکر شده است که به طرز چشمگیری ظاهر و آرایش شما را تغییر می دهد. برای اطلاعات بیشتر بخوانید


بررسی قیمت محصولات

قیمت بررسی قیمت Primer Hydrating Face Primer

قیمت بررسی NYX Hydra Touch Primer

قیمت بررسی مقدماتی صورت خاموش Hangover Replenishing Primer Face

زیبایی گل در قیمت اولیه خرید آبرسان شما

قیمت بررسی قیمت اولیه Smashbox Photo Finish Foundation Primer

قیمت چک قیمت Primer Primer Clinique Superprimer Universal Face Primer

قیمت بررسی اولیه اولیه روتوش فوری Fents Beauty Pro Filtrr

bareMinerals خوب Hydrations Silky Face Primer Check Check Price

قیمت چک قیمت Primericaica Hydrablur Primer

قیمت بررسی قیمت اولیه Kevyn Aucoin Primary Skin Primer

10 آغازگر برتر برای پوست خشک

1. Primer Hydrating Face Primer


Elf Hydrating Face Primer Pinit

مرور


این آغازگر آبرسان از e.l.f به راحتی یکی از بهترین آغازگرهای داروخانه ای برای پوست های خشک است. فرمول آن با تقویت انگور و ویتامین های A ، C و E برای تقویت چهره و آبرسانی پوست شما تزریق می شود. آنچه به دست می آورید یک بوم صاف و بی عیب و نقص است که برای کاربرد آرایش طولانی مدت ایده آل است.


طرفداران

سبک وزن

آبرسان

لباس بلند

بی رحمانه و وگان

مقرون به صرفه

منفی

هیچ یک




2. NYX Hydra Touch Primer


NYX Hydra Touch Primer Pinit

مرور

اگر در جستجوی یک آغازگر سبک و سریع جذب آب برای مرطوب کردن مناطق خشک صورت خود هستید ، NYX Hydra Touch انتخاب برتر ما برای شما است. این فرمول همه کاره یک بوم صاف و درخشان را برای پوشش بی عیب و نقص ایجاد می کند در حالی که مواد دوست داشتنی پوست آن چهره شما را تازه می کنند و باعث ایجاد ماندگاری پوست می شوند.


طرفداران

آسان برای استفاده

درخشش زیبایی می بخشد

سبک وزن

لباس بلند

مناسب بودجه

منفی

هیچ یک




۳ Prim آغازگر صورت مجدد دوباره خاموش Hangover


بیش از حد در مقابل Hangover در حال پر کردن پرایمر صورت Pinit

مرور

آیا یک پایان شبنم و سالم به نظر می رسد؟ تکمیل کننده صورت خاموش کننده بیش از حد چهره بیش از حد چهره ، درمان فوری برای پوست کم آبی شما است. فرمول آن با آب نارگیل هیدراته ، پروبیوتیک ها و ترمیم کننده های پوستی که با هم برای تقویت درخشندگی پوست ، تقویت خاصیت ارتجاعی و کمک به آبرسانی در حین قفل کردن آرایش برای شاداب تر ، طولانی تر و بی نقص تر شدن تزریق می شوند ، تزریق می شود.


طرفداران

سبک وزن

تغذیه کننده و آبرسان است

عاری از سیلیکون

مناسب برای پوست های حساس

بسته بندی پمپ بهداشتی

منفی

منافذ بزرگ را به طور مؤثر پر نمی کند



4. زیبایی گل در آغازگر آبرسان شما


زیبایی گل در Pinit Primer آبرسان شما

مرور

گل زیبایی در Prime Hydrating Primer شما ضمن آماده کردن صورت برای استفاده از لوازم آرایش راحت و طولانی مدت ، پوست شما را شاداب و شاداب می کند. فرمول سبک و غیر چرب آن ، به سرعت در پوست شما جذب می شود و به ترمیم رطوبت آن در طول روز کمک می کند.


طرفداران

خوب مخلوط می شود

نقصان را محو می کند

سبک وزن

مناسب برای پوست های حساس

مناسب بودجه

منفی

هیچ یک




5. آغازگر عکس Smashbox Finish Foundation Primer


Smashbox Photo Finish Foundation Primer Pinit

مرور

این ژل آغازگر شفاف صورت از Smashbox فوراً پوست را برطرف می کند و نقص ها را محو می کند. فرمول آن با ویتامین های آنتی اکسیدان A و E پر شده است تا پوست شما را از آلاینده های محیطی ، آسیب و استرس محافظت کند. همچنین قدرت ماندگاری آرایش شما را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.


طرفداران

فاقد روغن و سبک است

در خطوط ریز و منافذ با سهولت پر می شود

بی رحمانه و وگان

ایده آل برای پوست های حساس

منفی

گران



6. Clinique Superprimer Universal Face Primer


Clinique Superprimer Universal Face Primer Pinit

مرور

اگر پوست شما خشک ، حساس ، پیری و یا مستعد آکنه است ، ابررسپرس کلینیک نعمت است. فرمول فوق العاده سبک آن به راحتی ادامه می یابد و نقص ها و قرمزی را پوشانده است تا زیبایی آرایش جلا را از شما دور کند. اگر پوستی خشک دارید که تمایل به پوسته پوسته شدن دارد ، این آغازگر از پوسته پوسته شدن وحشتناک مراقبت می کند.


طرفداران

سبک وزن

آسان برای استفاده

پارابن و فتالات بدون

بدون بو

منفی

هیچ یک




7. آغازگر فوری فوری Filt Beauty Pro Filtrr


Fenty Beauty Pro Filt'r In Retouch Retouch Primer Pinit

مرور

آغازگر براق و متناوب درخشندگی ریحانا پوست شما را برای استفاده بهتر در پایه و ایجاد پوشیدگی بیشتر صاف می کند. فرمول عاری از روغن آن بلافاصله پوشش سبک وزن و درخشش سلفی خود را در طول روز ارائه می دهد. درخشش را جذب می کند بدون اینکه احساس خشکی یا گلی داشته باشید.


طرفداران

همه کاره

لباس بلند

سبک وزن

100٪ عاری از ظلم و ستم

منفی

هیچ یک




8. bareMinerals خوب Hydrations Silky Face Primer


bareMinerals خوب Hydrations Silky Face Primer Pinit

مرور

این آغازگر از bareMinerals مخصوص پوست های خشک طراحی شده است. بافت غنی و ابریشمی آن ضمن تسویه پوست خشک و پوسته پوسته ، آبرسانی فوری و پایدار را ایجاد می کند. فرمول آن حاوی گلیسیرین ، اسید هیالورونیک و کوک است

مرجع:فروشگاه اینترنتی ثانیکالا


[ بازدید : 129 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

20 بهترین لب مو برای لب های تیره

چهارشنبه 18 دی 1398
20:42
سمیرا خدمتی

لب های تیره و رنگی یک مشکل شایع است که افراد زیادی را درگیر می کند. آیا همه ما آرزو نداریم لب های نرم و گلگون داشته باشیم؟ استفاده از یک مومیایی کننده لب خوب و مغذی می تواند اکسیر شما باشد. با وجود گزینه های نامتناهی موجود در بازار ، انتخاب گزینه ای که این موضوع را هدف قرار دهد بسیار دشوار است. ما به یک محصول لب کارآمد با محافظت در برابر آفتاب ، مواد مغذی سالم و عناصر مغذی نیاز داریم تا به آبرسانی ، نرم شدن و روشن شدن لب هایمان کمک کنیم. بیایید به برخی از بهترین موهای زائد لب برای کمک به خلاص شدن از شر لبهای تیره نگاه کنیم.


قبل از اینکه به لیست برویم ، دلایل بسیار واقعی تاریک شدن لبهای ما آورده شده است.


قرار گرفتن در معرض بیش از حد در معرض اشعه ماوراء بنفش

لبهای خشک و خرد شده

سیگار کشیدن

برداشتن نادرست از لکه های لب و سایر محصولات

کم خونی و اختلالات خوردن

ژنتیک

آلرژن های موجود در خمیر دندان یا رنگهای مصنوعی و عطرهای موجود در محصولات لب

اگر به دلیل هر یک از عوامل فوق با این مشکل روبرو هستید ، نگران نباشید زیرا لیستی از برخی از موهای زائد موثر لب برای کمک به بهبودی آسیب را در اختیار شما قرار می دهد.


بررسی قیمت محصولات

بررسی قیمت Body Body Vitamin E Lip Care SPF 15

مبلغ لب شماره 1 Kiehl را چک کنید قیمت

بادرنجبویه لب ضروری Luscious Luscious - قیمت پیشنهادی گلبرگ رز پیشنهادی

مومیایی کردن لب ، زنبورهای برت ، بررسی چک قیمت موم زنبور عسل

Neutrogena نروژ فرمول مرطوب کننده لب SPF 15 بررسی قیمت

قیمت چک کردن مرهم لب ، بیوتکنک سفید کننده سفید کننده بیوتیک

مومیایی کننده لب و مرطوب کننده ناتو SPF 30+ قیمت را بررسی کنید

بررسی قیمت لب های حرارتی Vichy Aqualia

Sebamed Lip Stick SPF 30 برای بررسی لب و خشکی لب

قیمت بررسی کننده مومیایی کنندگی لب Carmex

20 بهترین لب مو برای لب های تیره


1. Body Shop Vitamin E Lip Care SPF 15


بهترین مومیایی کردن لب برای لبهای تیره - 1. فروشگاه بدن ویتامین E Lip Care SPF 15 Pinit

این مومیایی کننده لب از فروشگاه بدن همراه با خوبی ویتامین E است و لبها را از اثر خشک شدن خورشید ، باد و سرما محافظت می کند و محافظت می کند.


طرفداران


حاوی ویتامین E است

با SPF 15 همراه است

لب ها را خسته و مرطوب می کند و در حالی که رطوبت را قفل می کند ، مرطوب می شود

با استفاده از رنگدانه و تغییر رنگ در مدت زمانی استفاده می شود

روی حیوانات آزمایش نشده است

منفی


دست گرفتن روی این مومیایی کردن دشوار است زیرا همیشه از انبار خارج می شود

The Body Shop Vitamin E Lip Care SPF 15 بررسی

این مومیایی کردن لب Body Body حاوی ویتامین E و یک رایحه لطیف وانیلی است که به هیچ وجه برتری ندارد. این ماده همچنین حاوی موم زنبور عسل و روغنهایی است که به ایجاد حالت و مرطوب شدن لب کمک می کند. محصول تعادل کاملی بین مومی ، قصابی و براق است. ساعت ها لبم را هدر می دهد و وقتی یک شبه آن را رها می کنم ، به لب های نرم و نرم بیدار می شوم. ویتامین E یکی از بهترین آنتی اکسیدان ها است که به شما در برابر عناصر محیطی که به لب شما آسیب می رساند ، محافظت کلی می کند. این ماده به خنثی کردن رادیکالهای آزاد و بازسازی رشد سلول کمک می کند. برای دیدن تفاوت ، این کار را حداقل در مدت سه ماه استفاده کنید و دیگر هرگز از مومیایی کردن لب استفاده نمی کنید.


بازگشت به TOC


2. کرم لب حاوی شماره 1 Kiehl


بهترین لب مو برای لبهای تیره - 2. پینت بالم لب 1 Kiehl

مومیایی کننده لب Kiehl که با رایج کننده های تسکین دهنده ، لانولین ، روغن بادام شیرین و ویتامین A&E تهیه شده ، به محافظت از لب در برابر اثرات خشک شدن خورشید ، باد و هوای سرد کمک می کند.


طرفداران


رطوبت و تغذیه شدید ایجاد می کند

لب های ترمیم شده را ترمیم می کند

حاوی موادی مانند ویتامین A و E است

در کنار طعم های مختلف علاوه بر نمونه اصلی بدون طعم ، دارای طعم های مختلفی نیز هست

منفی


قوام کمی مایع است

بسته بندی لوله غیر بهداشتی است و در نهایت محصول را هدر می دهید

بررسی مرموز # 1 لب کلام Kiehl

Kiehl یک مارک بسیار مشهور است ، و این مومیایی کردن لب در واقع عمل خوبی در ترمیم لب های ترک خورده و خشک دارد. مواد تشکیل دهنده موجود در این محصول بسیار مفید هستند - به خصوص ویتامین A و E که یکی از بهترین منابع آنتی اکسیدان ها برای مبارزه با رادیکال های آزاد و آسیب است. همچنین حاوی اسکالان ، روغن گندم جوانه و لانولین است که در مرطوب سازی و جلوگیری از افزایش فشار خون کمک می کند. این کمک می کند تا لب های تیره را که در مدت زمانی استفاده می شود ، بهبود یابد.


بازگشت به TOC


3. جنگل Essential Luscious Balm Lip لب - گلبرگ گل رز پیشنهادی


بادرنجبویه لب ضروری Luscious Luscious - Sugar Rose Petal Pinit

این مومیایی کننده لوکس لب به خوبی از گلبرگهای گل رز تازه خیس شده در عسل برای محافظت از لبهای شما استفاده می شود. خاصیت مرطوب کننده و آبرسانی فوق العاده آن به آب بندی رطوبت و تسکین لب های خشک کمک می کند و نرم و نرم می شود.


طرفداران


همه طبیعی ، بدون مواد شیمیایی

سبک اما در عین حال مرطوب کننده

لبهای براق و زیبا و لطیف می بخشد

همچنین می تواند به عنوان پایه ای برای رژ لب شما استفاده شود

منفی


کمی گرانقیمت

بوی عالی ندارد

مجبور به استفاده مجدد از هر دو ساعت است

Forest Essential Luscious Balm Lip Balm

این مومیایی کردن لب با نام تجاری لوکس "Forest Essentials" حاوی آب گل ، کره Kokum ، مواد معدنی ، پروتئین ها و موم Beeswave است. این لرزش را به شدت مرطوب می کند و باعث می شود که آنها سالم و درخشان به نظر برسند. این با خوبی از موم موز و کره طبیعی غنی شده است که به مهر و موم رطوبت در لب شما کمک می کند. بسته بندی درجه یک است و در یک جعبه زیبا با یک آینه ریز قرار می گیرد. در صورت داشتن لبهای فوق العاده خشک ، باید هر دو ساعت یک بار مجدداً مورد استفاده قرار گیرد. گلبرگهای گل رز و عسل کمک می کنند

7. آروماتراپی Natio آروماتراپی مرطوب کننده SPF 30+


آروماتراپی Natio آروماتراپی مرطوب کننده SPF 30+ Pinit

مرهم مطبوع با محافظت از نور خورشید در طیف گسترده برای محافظت و مرطوب کردن لب ها. این مومیایی کردن لب تا 4 ساعت ضد آب است. همچنین از اشعه UV مضر محافظت می کند.


طرفداران


با SPF 30+ همراه است

حاوی ویتامین E و آلوئه ورا است

رطوبت شدید و محافظت

عطر لطیف

منفی


نیاز به تکرار مجدد دارد

آروماتراپی Natio Aromatherapy مرطوب کننده لب Balf SPF 30+ بررسی

این مومیایی کردن لب توسط شرکت استرالیایی "Natio" یک فرمول فوق العاده نرم است که بر روی لب شما صاف می شود. اگر لبهای چروک دارید ، این امر به شما کمک می کند ، زیرا لب های شما را فوراً هیدراته می کند و تغذیه می کند. اگر شما یک فرد در فضای باز هستید ، این یک یافته مناسب برای شما است زیرا واقعاً به محافظت از لب های شما در برابر آفتاب کمک می کند. اگر قبلاً با مسئله لب های تیره یا تغییر رنگ مواجه هستید ، باید از آنها در برابر آسیب بیشتر در برابر آفتاب محافظت کنید ، و این یک کار چشمگیر است. روغنهای اساسی ، ویتامین E و آلوئه ورا در مومیایی کردن لب روی بهبود ظاهر لبهای تیره کار می کنند.


بازگشت به TOC


8. لب های حرارتی ویشی آکوالیا


Vichy Aqualia لب های حرارتی Pinit

این روش درمانی لب با خشکی مبارزه می کند تا به سرعت تسکین یابد ، تغذیه شود ، محافظت و ترمیم شود. این برنامه حاوی هم افزایی چهار ماده ترمیم کننده است - کره shea ، گلیسیرین ، اسید آسیاتیک و ویتامین E.


طرفداران


رطوبت و هیدراتاسیون شدید را در تمام طول روز فراهم می کند

به سرعت جذب می شود

بی رنگ و با رایحه ای ملایم

بدون پارابن

لب ها را صاف و ترمیم می کند

لب ها را روشن می کند

منفی


کمی گران است

با SPF همراه نیست

بررسی لک های حرارتی ویشی آکالیا

این آرامش بخش و ترمیم کننده مومیایی توسط ویشی یکی از بهترین درمان های لب تاکنون است. اگر می خواهید از لب های صاف و آبرسان از خواب بیدار شوید ، فقط هر شب قبل از رفتن به رختخواب آن را بمالید و بگذارید جادوی خود را انجام دهد. بافت آن سبک و بدون چربی است و به راحتی احساس راحتی می کند. من بسته بندی های کامپکت ، مسافرتی را دوست دارم و چوب حتی برای استفاده روزانه از آن ، برای همیشه دوام خواهد آورد. یکی دیگر از عوامل شگفت انگیز این است که از نظر فشار خون و فاقد پارابن است. مواد فوق العاده موجود در این درمان لب برای مقابله با کم آبی ، سفتی ، خطوط و خشکی بسیار مؤثر است. هنگامی که از آن در طی یک دوره استفاده می کنید ، لب شما را درخشان تر می کند و به مقابله با تغییر رنگ هر نوع کمک می کند. باید امتحان کنید!


بازگشت به TOC


9. Sebamed Lip Defense Stick SPF 30 برای لب های خشک و چاق


Sebamed Lip Defense Stick SPF 30 For Lip و Chapped Lines Pinit

Sebamed Lip Defense Stick برای لب های خشک و خاموش مناسب است. در برابر اشعه ماوراء بنفش مضر از خود دفاع می کند و برای همه فصول مناسب است. فاقد مواد نگهدارنده است و حاوی موادی مانند ویتامین E ، عصاره بابونه ، سبوس برنج و عصاره جوجوبا است.


طرفداران


دارای SPF 30 بوده و در برابر آسیب آفتاب محافظت می کند

لب ها را کاملاً مرطوب و تغذیه می کند

سبک و راحت پوشیدن

بعد از چند استفاده می توانید نتایج را مشاهده کنید

مناسب برای انواع لب و در تمام فصول

منفی


کمی گران است

Sebamed Lip Defense Stick SPF 30 برای بررسی لب و خشکی لب

اگر به دنبال یک معالجه لب مراقبت از همه در یک هستید - این همان است! چوب دفاعی لب Sebamed حتی روی لب های بسیار شاد و پوسته پوسته نیز کار می کند. بافت صاف است و به راحتی جذب می شود. در لب شما احساس سنگینی نمی کند و وقتی مرطوب کننده می آید هیچ مشکلی وجود ندارد. شما می توانید آن را در طول روز بپوشید زیرا دارای SPF 30 بوده و در برابر آسیب های آفتاب بسیار محافظت می کند. شما همچنین می توانید از آن به عنوان یک درمان شبانه استفاده کنید و فقط طی چند روز بهبود خواهید دید. موادی مانند ویتامین E و روغن روغن جوجوبا در رطوبت قرار گرفته و ظاهری نرم و روشن تر به لب شما می بخشد.


بازگشت به TOC


10. مومیایی کننده لب Carmex


Carmex مرطوب کننده لب مومیایی کردن لب

Carmex برای لبهای خشک و خاموش ، مدت طولانی تسکین می یابد. دارای SPF 15 است و حاوی خواص دارویی است تا لب های صاف و سالم به شما بخورد.


طرفداران


از اولین برنامه خود کار می کند

لب ها را خیلی نرم می کند

بریدگی ها ، زخم های سرماخوردگی و لب های بسیار چاق را بهبود می بخشد

علاوه بر این خواص دارویی شامل ویتامین E ، آلوئه ورا ، کره شی و کره آووکادو نیز می باشد

در انواع مختلف بسته بندی وجود دارد - یک مومیایی ، لوله و نعناع

منفی


در دسترس نبودن در هند (اما آن را بصورت آنلاین با قیمت واردات خواهید یافت)

زیر رژ لب شما قابل استفاده نیست

سبک نیست

بررسی مومیایی کننده لب Balme لب Carmex

این مومیایی کردن لب نعمت لب شماست. Carmex یکی از معروف ترین مارک های لب مومیایی در جهان است ، و می توانم ببینم چرا - در مدت زمان بسیار کوتاهی شگفتی می کند. بافت این مومیایی کردن لب کمی چرب است اما می توانید از آن به عنوان ماسک لب در شب استفاده کنید و تا نرم ترین و تازه ترین لب ها از خواب بیدار خواهید شد! بله ، برای مرطوب کردن ، هیدراته کردن ، التیام بخشیدن و محافظت از لبهای شما کار می کند - اما با گذشت زمان ، متوجه شدم که لبهای من سالم تر و روشن تر به نظر می رسد ، همچنین ، رنگ لبم یکنواخت و گلگون تر به نظر می رسید. مواد تشکیل دهنده موجود در این محصول باعث جوان سازی پوست می شوند. شما باید این را امتحان کنید!


بازگشت به TOC


11. کرم موی لب گریپ فروت شراب طبیعی خدی


گریپ فروت شراب طبیعی خدی

مرجع:sanykala


[ بازدید : 146 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

12 مورد از بهترین سرم های رشد مژه برای شلاق سالم

دوشنبه 16 دی 1398
14:31
سمیرا خدمتی

شلاق های ضخیم ، شلیک و مایل به طول ، نمادی جهانی از زیبایی هستند و همه ما می خواهیم آنها را داشته باشیم. اگر قبلاً از برکت مژه ها خوشبخت نشده اید ، روشهای مختلفی وجود دارد که می توانید رشد آنها را تسریع کنید و به مژگان رویاهای خود برسید. سرمایه گذاری روی سرم مژه از این طریق است.


این محصول شگفت آور با اسیدهای چرب و پپتیدهای تهویه غنی شده است که باعث تقویت واقعی مژه ها می شوند. در این مقاله ، 12 مورد از بهترین سرم های رشد مژه را در بازار بررسی کرده ایم که باعث می شود شلاق شما کامل تر و طولانی تر شود.


بررسی قیمت محصولات

قیمت چک سرم شتاب دهنده ریمل لیش

قیمت بررسی کولر گازی مژه پیشرفته RevitaLash

قیمت چک کردن سرم Rapidlash مژه

بررسی قیمت سرم مژه رودان و فیلدز

بررسی قیمت سرم GrandeLash

بررسی قیمت سرم من Lash Serum Lash

قیمت بررسی سرم لیش لئوآرئال

قیمت چک سرم Younique Lash

بررسی قیمت سرم کامل لیز Shiseido

چک چک قیمت سرم Fanomenal Lash Fanomenal

12 بهترین سرم های رشد مژه که باید امتحان کنید

1. سرم شتاب دهنده ریمل لیش


سرم شتاب دهنده ریمل شلاق سرمی Pinit


مرور

سرم شتاب دهنده ریمل لیش فرموله شده است تا ضمن تهویه و تغذیه آنها ، مژه های طولانی تر و ضخیم تری به شما بخورد. این ماده حاوی گلیسیرین ، پانتنول ، کافئین و آرژنین به همراه بیوتین و کراتین هیدرولیز است. اگر شلاق شما بدون کمک ریمل و کپک زدن به تقویت قابل توجهی نیاز دارد ، این سرم از Rimmel یک کار عالی برای تشویق رشد مو انجام می دهد. دو بار در روز برای بهترین نتیجه از آن استفاده کنید.


طرفداران

سبک وزن

کاربرد آسان

مناسب برای چشم های حساس

مقرون به صرفه

منفی

لیست کاملی از مواد تشکیل دهنده در هیچ کجا ذکر نشده است.



2. تهویه مطبوع RevitaLash پیشرفته


تهویه مطبوع مژه پیشرفته Pinit

مرور

Revitalash به شما کمک می کند تا طی 3 تا 10 هفته به شلاق های کامل تر ، طولانی تر و ضخیم تر برسید. دو ماده اصلی آن عبارتند از: trifluoromethyl dechloro ethylprostenolamide ، یک مشتق پروستاگلاندین که عملکرد هورمون ها را برای ترغیب به رشد مژه تقلید می کند ، و کلروفنسین ، یک شل کننده عضله است. این ماده همچنین حاوی موادی مانند پانتنول (ماده مرطوب کننده ای است که مژه شما را مرطوب می کند) و اسید سیتریک (که نه تنها مواد نگهدارنده است بلکه به تقویت مژه شما نیز کمک می کند).


طرفداران

بر روی مژه و مرورگر کار می کند

درصدی از فروش آن به تحقیقات سرطان سینه اهدا می شود

90 روز ضمانت برگشت پول

منفی

گران



3. سرم تقویت کننده مژه Rapidlash


تقویت کننده مژه Rapidlash سرم Pinit

مرور

سرم تقویت کننده مژه RapidLash یکی از سرم های موثر مژه در بازار است. فرمول آن حاوی مشتقات پروستاگلاندین است که دارویی است که برای درمان گلوکوم استفاده می شود. این کمک می کند تا در یک دوره کوتاه رشد مژه را تقویت کنید. در حالی که نتایج آن شگفت انگیز است ، فرمول آن حاوی برخی مواد سؤال برانگیز مانند فنوکسی اتانول و کلروفنسین است که هر دو ماده تحریک کننده چشم شناخته شده اند. اگر بعد از استفاده از این سرم با هرگونه مشکل یا عوارض جانبی قابل توجهی روبرو شدید ، توصیه می کنیم بلافاصله از مصرف آن خودداری کنید.


طرفداران

آسان برای استفاده

از نظر بالینی و چشم پزشکی تست شده است

روی هر دو ضربه شلاق و مرورگر کار می کند

60 روز ضمانت برگشت پول

منفی

اگر چشمان بسیار حساسی دارید ، ممکن است باعث قرمزی شود



4- سرم مژه رودان و فیلدز


vaRodan And Fields Eyelash Serum Pinit

مرور

سرم Rodan And Fields Eyelash Serv دارای فرمول اختصاصی منحصر به فردی است که باعث بهبود حجم و طول شلاق می شود. برای دیدن نتایج قابل توجه باید حداقل 8 هفته از این سرم استفاده کنید. هر شب آن را در امتداد خط شلاق بالای خود بمالید و پس از دستیابی به نتایج دلخواه برای حفظ شلاق خود ، از آن استفاده کنید.


طرفداران

نتایج مؤثر

آسان برای استفاده

ماندگار

بسته بندی خوب

منفی

گران

ممکن است عوارض جانبی ایجاد کند زیرا حاوی ایزوپروپیل کلوپروستنات است که یک داروی است که برای درمان شرایط چشمی مانند گلوکوم استفاده می شود.



5- سرم GrandeLash


GrandeLash Serum Pinit

مرور

سرم GrandeLash ضمن ترمیم و ترمیم وضعیت مرورگر و شلاق شما ، رشد مژه طولانی تر و ضخیم تر را ترغیب می کند. این سرم از مواد طبیعی ساخته شده است و با آرایش نیز می توان آن را پوشید. شما باید این سرم را فقط به روشی که خط چشم مایع اعمال می کنید ، بمالید. اگر زیر 30 سال دارید ، یک بار در روز آن را اعمال کنید ، و اگر بالای 30 سال دارید ، روزانه 2 بار از آن استفاده کنید.


طرفداران

مواد طبیعی طبیعی

شواهد بالینی ارائه شده است

بدون پارابن

90 روز ضمانت برگشت پول

منفی

برای زنان باردار و کسانی که تحت شیمی درمانی قرار دارند ایمن نیست.



6. سریال Etude House My Lash Serum


Etude House My Lash Serum Pinit

مرور

این سرم شپشک از نام تجاری کره ای Etude House با ویتامین ها ، پنتنول و عصاره های توت چوب توتون برای یک خط شلاق به مراتب کامل تر غنی شده است. این دستگاه با استفاده از اپلیکاتور که به کوچکترین ضربه شلاق می رسد و محصول را بدون ایجاد هیچ گونه خرابکاری وارد می کند ، در قسمت برش لوله قرار می گیرد. این سرم در نقطه کم قیمت خود ، برای دستیابی به شلاق و رؤیاهای شما مطمئناً ارزش شلیک دارد.


طرفداران

فرمول تغذیه و تهویه

برای چشم های حساس ایمن است

برس کاربردی عالی

مژه ها را تقویت می کند

منفی

فقط به صورت آنلاین در دسترس است



7. سرم شلاق L'Oreal


سرم پینیت LOreal Lash

مرور

L'Oreal l

مرجع:ثانیکالا


[ بازدید : 143 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

چگونه می توان آرایش را با عینک پوشید

دوشنبه 16 دی 1398
14:30
سمیرا خدمتی

اگر به طور روزانه عینک می پوشید و دوست دارید آرایش کنید ، مطمئناً تلاش برای انجام آرایش خود را به روشی انجام می دهید که فریم های شما را تعریف کند. متأسفانه ، مبارزه فقط به همین جا ختم نمی شود. از چرمی که عینک شما را در آرایش خود رها می کند وقتی آنها را احساس می کنید که مژه های ریمل خود را در برابر لنزهای خود مسواک می زنید ، یک دسته از ناراحتی ها وجود دارد که زیبایی های آن را دور می کند. در این مقاله ، ما یک آموزش آرایش ساده و برخی از هک های مفید را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید هر نوع آرایش را با آن عینک ها سنگ بزنید.


اگر عینک می پوشید چگونه آرایش خود را انجام دهید

قبل از هر چیز دیگری ، اگر در دیدن آینه بدون عینک خود مشکلی دارید ، خود را به عنوان یک آینه بزرگنمایی کنید تا روند کار ساده تر شود. بسیاری از آینه های غرور دارای دو طرف هستند ، یک آینه معمولی و یک صفحه بزرگنمایی.


آنچه شما نیاز دارید

آغازگر

پایه

مخفیگاه

تنظیم پودر

سایه چشم

خط چشم

ریمل

سرخ شدن

برس های آرایشی


مراحل قدم به قدم با تصاویر

مرحله 1: پوست خود را آماده کنید

پوست خود را آماده کنید

یوتیوب


صورت خود را با پاک کننده ملایم بشویید و قبل از شروع کارهای آرایش خود ، از تونر و مرطوب کننده استفاده کنید. در مرحله بعد ، یک آستر را بکار ببرید تا چهره خود را حتی خارج کنید و ماندگاری آرایش را تقویت کنید.


مرحله 2: بنیاد

بنیاد Pinit

یوتیوب


هنگامی که آغازگر خود را در محل خود قرار دادید ، به آرامی پایه را در تمام صورت و یا در مناطقی که مشاهده می کنید قرمزی و ناهمواری است ، بمالید.


مرحله 3: مخفیگاه

مخفی پینیت

یوتیوب


استفاده از یک اصلاح کننده و کانسیلر مخصوصاً در زیر چشمان شما بسیار طولانی خواهد بود تا از چشمان شما در زیر عینک شما غرق نشود. از کانسیلرهایی استفاده کنید که یک سایه سبکتر از پایه شما باشد تا فضای چشم زیر چشم خود را به میزان قابل توجهی روشن کند. این مرحله همچنین به از بین بردن جلوه سایه ای که شیشه ها تمایل به ایجاد آن دارند نیز کمک خواهد کرد.


مرحله 4: پودر

پودر پینیت

یوتیوب


مقدار کمی پودر تنظیم کنید و آن را زیر چشم تان بزنید. این به قفل مخفی کننده در محل کمک می کند و باعث جلوگیری از خارش و جلوگیری از ماندگاری بیشتر آن می شود. در مرحله بعد ، پودر را روی ناحیه T یا مناطق براق صورت خود بمالید تا حتی از بافت آن هم خارج شود. همچنین می توانید مقداری سرخ شدن را برای رنگ و بوی ظریف رنگ اضافه کنید.


مرحله 5: مرور

Pinit را مشاهده می کند

یوتیوب


مرورگرهای خود را از سر تا قوس بزنید. سپس از پودر ابرو برای پر کردن نواحی پراکنده ابرو استفاده کنید.


مرحله ششم: چشم و لب

چشم و لب Pinit

یوتیوب


سایه چشم مات به رنگ خنثی را روی درب خود بمالید. مقداری خط چشم را با استفاده از آستر ژل ضد آب اضافه کنید. در مرحله بعد ، مژه های خود را پیچ کرده و یک تن ریمل حجم دهنده را روی مژه های خود بمالید. برای لمس پایان ، از رنگ لب مورد علاقه خود استفاده کنید تا مسیر خود را تقویت کنید.


سرانجام ، این همان چیزی است که شما بدست می آورید - یک ظاهر آرایش شیک و ساده که برای پوشیدن روزانه در زیر عینک شما مناسب است.


سرانجام ، این همان چیزی است که شما Pinit دریافت می کنید

یوتیوب


اکنون که می دانید چگونه می توانید آرایش را با عینک بپوشید ، در اینجا نکاتی درباره تخصص آرایش وجود دارد که برای شما مفید خواهد بود. در اینجا آنچه شما باید بدانید


نکات آرایشی و ترفندهای مربوط به استفاده کنندگان شیشه

اگر شما نمی توانید بدون عینک خود را ببینید و نیاز به استفاده از آرایش دارید ، اولین سرمایه گذاری شما باید یک آینه بزرگنمایی با کیفیت خوب باشد.

برای جلوگیری از ضربه زدن به لنزهای عینک ، شلاقهای بلند خود را امتحان کنید تا به آنها بالابر بدهید و آنها را از لنزها دور کنید.

همیشه از فرمول ریمل خامه ای و بلند پوشیده استفاده کنید که در طول روز لنزهای شما را لکه دار نمی کند.

به جای نکات ، شدت ریمل خود را در ریشه های مژه های خود بسازید.

از سایه چشم سایه دودی بسیار تاریک پرش کنید و به جای آن ، به دنبال یک نورپردازی طبیعی و چشم طبیعی بروید.

اگر احساس می کنید آرایش زیر لیوان خود را می بلعد از اسپری تنظیم کننده استفاده کنید.

این تصمیم ما در مورد چگونگی پوشیدن آرایش با عینک بود. امیدواریم این ترفندهای ساده به شما کمک کند تا از قاب های افسانه تان نهایت استفاده را ببرید. به نظر می رسد فوق العاده همه چیز سخت نیست. آیا روزانه عینک می پوشید؟ چگونه دوست دارید آرایش خود را انجام دهید؟ آیا نکات خاصی را دنبال می کنید؟ به ما در بخش نظرات زیر اطلاع دهید.

مرجع:ثانیکالا


[ بازدید : 157 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]