کاندوم مردانه چیست؟

يکشنبه 31 مرداد 1400
19:19
سمیرا خدمتی

مروری بر موضوع

کاندوم می تواند شما را در برابر عفونت های مقاربتی (STI) محافظت کند و می تواند برای جلوگیری از بارداری استفاده شود. کاندوم مردانه قبل از رابطه جنسی بر روی آلت تناسلی مرد قرار می گیرد. به کاندوم ها "لاستیک" ، "غلاف" یا "پوست" نیز گفته می شود.خرید کاندوم خوراکی



کاندوم ها از لاتکس (لاستیک) ، پلی اورتان یا روده گوسفند ساخته می شوند. در حالی که کاندوم های لاتکس و پلی اورتان از گسترش عفونت های مقاربتی (STIs) مانند HIV جلوگیری می کنند ، کاندوم روده گوسفند این کار را نمی کند.


کاندوم مردانه یک روش جلوگیری از بارداری است. کاندوم در حال حاضر تنها روش پیشگیری از بارداری مردانه به جز وازکتومی است. برای جلوگیری م pregnancyثرتر از بارداری ، از کاندوم با روش م effectiveثرتر جلوگیری از بارداری مانند پیشگیری از بارداری هورمونی ، دستگاه داخل رحمی (IUD) ، دیافراگم با اسپرم کش یا روش دیگر مانع زن استفاده کنید.


چگونه می توان کاندوم مردانه تهیه کرد؟

کاندوم نیازی به نسخه یا ملاقات با متخصص بهداشت ندارد. کاندوم در داروخانه ها ، کلینیک های تنظیم خانواده و بسیاری از مکان های دیگر از جمله دستگاه های فروش در برخی از سرویس های بهداشتی فروخته می شود. انواع مختلف کاندوم وجود دارد. برخی از کاندوم ها روغن کاری می شوند ، برخی از آنها آجدار هستند و برخی از آنها دارای "نوک مخزن" برای نگهداری مایع منی هستند. همچنین می توانید کاندوم در اندازه های مختلف خریداری کنید.


کاندوم مردانه چقدر از بارداری جلوگیری می کند؟

کاندوم مردانه میزان خرابی کاربر (استفاده معمولی) 18 است. این بدان معناست که در بین همه زوج هایی که از کاندوم استفاده می کنند ، 18 نفر از 100 نفر در یک سال باردار می شوند. در بین زوج هایی که به طور کامل از کاندوم به مدت 1 سال استفاده می کنند ، فقط 2 نفر از 100 نفر باردار خواهند شد


شایع ترین دلیل شکست ، علاوه بر عدم استفاده از کاندوم در هر بار ، این است که کاندوم می شکند یا قسمتی یا کامل از آلت تناسلی خارج می شود. لغزش بیشتر از شکستن اتفاق می افتد ، معمولاً وقتی کاندوم خیلی بزرگ است.


در صورت پاره شدن یا لغزش کاندوم از روشهای پیشگیری از بارداری اورژانسی به عنوان پشتیبان استفاده کنید.


اطمینان حاصل کنید که تاریخ انقضای کاندوم را بررسی کرده و در صورت گذشتن از آن تاریخ از آن استفاده نکنید.


آنها چقدر برای جلوگیری از عفونت های مقاربتی (STIs) کار می کنند؟

کاندوم مردانه خطر انتشار عفونت های مقاربتی از جمله ویروس نقص ایمنی انسانی (HIV) را کاهش می دهد. کاندوم اغلب برای کاهش خطر بیماریهای مقاربتی استفاده می شود حتی زمانی که زن و شوهر از روشهای دیگر جلوگیری از بارداری (مانند قرص) استفاده می کنند. برای بهترین محافظت ، از کاندوم در هنگام رابطه جنسی واژینال ، دهانی یا مقعدی استفاده کنید.


کاندوم روده "طبیعی" یا گوسفند به اندازه کاندوم لاتکس یا پلی اورتان برای جلوگیری از بارداری م areثر است ، اما در برابر بیماری های مقاربتی مقاربتی م effectiveثر نیست ، زیرا دهانه های کوچک در بافت حیوان به ارگانیسم ها اجازه عبور می دهد.


چگونه از کاندوم مردانه استفاده می کنید؟

اگر مراحل زیر را دنبال کنید ، کاندوم بسیار مثر است:


هر بار که رابطه جنسی دارید از کاندوم جدید استفاده کنید.

هنگام باز کردن بسته کاندوم ، مراقب باشید که با ناخن ها ، دندان ها یا سایر اشیاء تیز در کاندوم سوراخ نکنید.

به محض سخت شدن آلت تناسلی (راست شده) و قبل از هرگونه تماس جنسی با شریک خود ، کاندوم را روی آن قرار دهید.

قبل از پوشیدن آن ، نوک کاندوم را نگه دارید و هوا را بیرون دهید تا پس از انزال فضایی برای مایع منی باقی بماند.

اگر ختنه نشده اید ، قبل از قرار دادن کاندوم ، پوست شل شده از سر آلت تناسلی (پوست ختنه گاه) را پایین بیاورید.

در حالی که همچنان به نگه داشتن نوک کاندوم ادامه می دهید ، آن را تا انتهای آلت تناسلی باز کنید.

اگر از کاندوم نیز به عنوان پیشگیری از بارداری استفاده می کنید ، مطمئن شوید که همسرتان طبق دستورالعمل سازنده از اسپرم کش استفاده می کند. (اگرچه استفاده از اسپرم کش اثر کاندوم را به عنوان پیشگیری از بارداری افزایش می دهد ، اما استفاده از اسپرم کش ممکن است خطر انتقال HIV را افزایش دهد).

اگر می خواهید از روان کننده استفاده کنید ، هرگز از ژله نفتی (مانند وازلین) ، گریس ، لوسیون دست ، روغن بچه یا هر چیزی که روغن در آن وجود دارد (برچسب را بخوانید) استفاده نکنید. روغن (یا نفت) می تواند کاندوم را ضعیف کرده و احتمال شکستن آن را افزایش دهد. در عوض ، از روان کننده شخصی مانند Astroglide یا K-Y Jelly استفاده کنید.

پس از انزال ، کاندوم را در قسمت پایین آلت تناسلی خود نگه دارید و در حالی که آلت تناسلی شما هنوز در حالت نعوظ است از شریک زندگی خود خارج شوید. این کار باعث می شود مایع منی از کاندوم خارج نشود.

بعد از استفاده از کاندوم استفاده شده ، دستان خود را بشویید.

در مورد خرید و ذخیره کاندوم مردانه چه باید بدانید؟


کاندوم هایی خریداری کنید که دارای استانداردهای ایمنی هستند.

کاندوم ها از لاتکس (لاستیک) ، پلی اورتان یا روده گوسفند ساخته می شوند. در حالی که کاندوم های لاتکس و پلی اورتان از شیوع بیماری های مقاربتی مانند HIV جلوگیری می کند ، کاندوم روده گوسفند این کار را نمی کند.

کاندوم را در بسته اصلی خود بسته بندی کنید تا زمانی که آماده استفاده از آن باشید. آن را در جای خشک و خنک و دور از تابش مستقیم نور خورشید نگهداری کنید. قبل از استفاده ، تاریخ انقضا روی بسته را بررسی کنید.

کاندوم لاستیکی (لاتکس) را به مدت طولانی در محفظه دستکش یا سایر مکان های گرم نگه ندارید. گرما لاتکس را ضعیف می کند و احتمال شکستن کاندوم را افزایش می دهد.

از کاندوم در بسته های آسیب دیده یا کاندوم هایی که علائم واضح خرابی مانند شکنندگی ، چسبندگی یا تغییر رنگ را نشان می دهند ، صرف نظر از تاریخ انقضا استفاده نکنید.خرید کاندوم


قیمت کاندوم


خرید کاندوم خوراکی


قیمت کاندوم برقی


کاندم قیمت


طرز استفاده از کاندوم


خرید کاندوم برقی


کدام کاندوم بهتره


خرید کاندوم عروسکی


خرید کاندوم خوراکی


کاندوم برقی دیجی کالا


خرید کاندوم پرداخت در محل


خرید کاندوم دهانی


بهترین کاندوم


کاندوم دیجی کالا


خرید دیلدو از دیجی کالا


کاندوم عروسکی


خرید کاندوم خاردار


قیمت بهترین کاندوم


بهترین کاندوم نی نی سایت


بهترین کاندوم تاخیری


بهترین کاندوم فضایی


بهترین کاندوم دیجی کالا


خرید کاندوم


بهترین کاندوم برای لذت بیشتر


بهترین کاندوم تاخیری نی نی سایت


بهترین نوع کاندوم


انواع کاندوم و موارد استفاده


کاندوم دیجی کالا


بهترین مارک کاندوم


بهترین کاندوم تاخیری


کاندوم کاپوت


بهترین مارک کاندوم نی نی سایت


بهترین مارک کاندوم ضد حساسیت


قیمت کاندوم


کاندوم دیجی کالا


بهترین مارک کاندوم برای جلوگیری از بارداری


بهترین مارک کاندوم که پاره نشه


خرید کاندوم ساگامی


بهترین مارک کاندوم نی نی سایت


بهترین مارک کاندوم خاردار


بهترین مارک کاندوم تاخیری


بهترین کاندوم تاخیری


بهترین کاندوم برای لذت بیشتر


بهترین کاندوم تاخیری در داروخانه ها



[ بازدید : 21 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]