اتو مو چه مزایا و معایبی دارد؟

جمعه 29 مرداد 1400
20:08
سمیرا خدمتی

برای درک بهتر این امر که اتو مو بهتر یا برس حرارتی در این قسمت مزایای و معایب اتو مو را بررسی کرده ایم.


مزایای اتو مو

اتو مو چه مزایایی نسبت به برس حرارتی دارد؟ پاسخ این سوال را در این قسمت بخوانید.


1. مناسب برای صاف کردن موهای ضخیم ، فر و مجعد

استفاده از اتو مو برای افرادی که موهای فر ، ضخیم و مجعد دارند بهتر از برس حرارتی است. چون وقتی موها بین صفحات اتو پرس می شوند ، حرارت به طور طبیعی به موتر منتقل می شود.اتومو بابلیس



مزایای اتومو


2. درخشش بیشتر موها و رفع الکتریسته ساکن

اتو مو با برخورداری از فناوری تولید یونان براینکه باعث درخشش بیشتر موها می شود ، الکتریسته ساکن مو را از بین می برد.


3. تأثیر پایدار اتو مو

اتومو تاثیر پایدارتری نسبت به برس حرارتی دارد. نمی توان به طور دقیق گفت که از اتو مو استفاده کرد چند روز باقی ماند می ماند زیرا بسته به نوع متفاوت است. ولی احتمالا تا حمام بعدی موها به اتوکشی مجدد نیاز ندارد.


4. صاف و یکدست کردن موها

اتو مو ، موها را کاملا روی سر می خواباندم و آن ها را لخت می کنم.


معایب اتو مو

با وجود تمام مزایایی که ذکر شد ، اتو مو معایبی هم دارد که در ادامه می خوانید.


1. برای استفاده از مکرر مناسب نیست

استفاده از مکرر از اتو مو برای سلامتی موها مضر است و اصلا پیشنهاد نمی شود و از آن در هرازگاهی بهتر نیست ، مثلا یک بار در هفته یا حتی بیشتر استفاده کنید. چون اتوی مو به نسبت برس حرارتی ، حرارت داغ تر و مستقیم تری به موها وارد می کنم. استفاده بیش از اندازه یا نادرست از این دستگاه تهدیدی برای سلامت موهای شما است و آسیب های جدی چون ریزش مو ، شوره ، خشک شدن ، شکننده شدن ، نازک شدن ، از بین رفتن درخشندگی موها را به دنبال دارد. حتی پوست سر هم ممکن است آسیب ببیند و خشک شود و خارش شود. با این وجود انتخاب شما کدام است برس حرارتی یا اتو مو.


معایب اتومو


2. امکان سوختگی پوست دست یا سر

از اتومو با احتیاط کامل استفاده کنید وگرنه ممکن است پوست دست یا سرتان در اثر برخورد ناگهانی با صفحه اتو سوخت سوختگی شود.


3. اتو مو در حجم دهی موها موثر نیست

اتوی مو بر خلاف برس حرارتی به موها حجم نمی دهد ؛ فقط موها را روی سر می خواباند. بنابراین کسانی که قصد حجم دهی به موهایشان را دارند ، پاسخ سوال خود را که برس حرارتی بهتر یا اتو مو را یافتند.


4. توزیع غیر یکنواخت گرما

موارد ارزان و بی کیفیت نمی توانند گرما را به طور یکنواخت توزیع کنند. یعنی ممکن است نقاطی از صفحات اتو من داغ تر از قسمت های دیگر باشند که در این صورت ، مو آسیب دیده می شود.


5. خط انداختن روی مو با اتو مو

اگر موها را با سرعت یکنواخت از زیر اتو رد کنید ، در قسمتهایی که اتو را بیش از حد نگه داشته اید ، خط اتو روی موها باقی مانده است.


6. استفاده از اتو مو زمان بر است

برای صاف کردن موها با اتو باید ابتدا موها را شانه و تقسیم بندی کنید. در حالتی که برس حرارتی هم زمان با صاف کردن موها آن ها را شانه می کند.


تنها با استفاده از اصولی از اتو مو می توانیم این معایب و میزان آسیب های وارده به موها را به حداقل برسانیم. برای استفاده درست و حرفه ای از اتو مو را بیاموزید ، شما به مشاهده ویدیوی زیر دعوت می کنید:



نتیجه گیری: برس حرارتی بهتره یا اتو مو؟

قطعا تا به این جای مقاله و با خواندن مزایا و معایب این وسایل متوجه شدید که برس حرارتی برای موهاتان بهتر است یا اتو مولی در اینجا جمع آوری کلی می کنیم و یک بار دیگر به این سوال پاسخ می دهم.


به طور کلی می توان گفت برای استفاده از مرکرتر و همچنین موهای ضعیف و آسیب دیده برس حرارتی بهتر است. ولی برای صاف کردن موهای ضخیم ، مقاوم و بهتر از آن استفاده می کنید. فقط در نظر داشته باشید که اتو مو برای استفاده هر چند وقت یکبار است. همانطور که می دانید اتو مو مدل های متنوعی دارد که برای مصرف خانگی اتو سرامیکی بهتر است. چون صفحات سرامیکی گرما را به طور یکنواخت و موفقئنی توزیع می کنند. قیمت مناسب تری هم دارند‌ند. صفحات تیتانیومی یا تور مالینی برای استفاده در سالن های آرایشی مناسب ترند ؛ چون با رسانش گرمایی فوق العاده بالایی که دارند ، نتیجه حرفه ای تر و سریع تری با استفاده از آن به دست می آید.


یکی دیگر از نکات مهم در خرید این وسایل قیمت آن هاست. اتو مو و برس حرارتی بازه قیمتی خیلی آماده ای دارند و از زیر 100 تومان شروع می شوند. اما هرگز بخاطر قیمت پایین سراغ برندهای غیر اصل نروید ، چون از برس حرارتی یا اتو مو رابطه مستقیم با سلامت موهایتان دارد استفاده می شود. پس با خرید یک محصول باکیفیت و اطمینان در کنار زیبایی مو به فکر سلامت آن هستید.

قیمت اتومو


اتومو مکس


اتومو رمینگتون


قیمت اتومو مکس


خرید اتومو


اتومو دوکاره


انواع اتومو


قیمت اتومو پرومکس


قیمت اتومو دوکاره


اتومو سورکر


اتومو براون


اتومو چند کاره


قیمت اتومو پرنسلی


قیمت اتومو بابلیس


اتومو


اتومو پرومکس


اتومو بابلیس


بهترین اتومو


اتومو فیلیپس


اتومو کراتینه


بهترین مارک اتومو


اتومو مک


اتومو بونیتا


اتومو مک استایلر


اتومو انزو


اتومومسافرتی


اتومو مارک بابلیس


اتومو لیز


اتومو نانو


اتومو جانسون


اتومو بوش


اتومو خوب


بهترین برند اتومو


اتومو برسی


[ بازدید : 34 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]