فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی

پنجشنبه 21 اسفند 1399
11:56
سمیرا خدمتی

پوست خشک و پوسته پوسته می تواند ناراحت کننده باشد ، بنابراین راحت شدن با وان آب گرم یا دوش بخار وسوسه انگیز است. هنگام مراقبت از خشکی پوست ، پیش قدم باشید. در حالی که استحمام ضروری است ، ممکن است برای خشکی پوست نیز مضر باشد ، بنابراین برای جلوگیری از وخیم تر شدن مشکل ، برخی اقدامات احتیاطی را انجام دهید.


کوتاه نگه دارید

حمامها و دوشهای گرم گاهی اوقات آنقدر حیرت انگیز به نظر می رسند که استحمام بیش از آنچه باید وسوسه انگیز باشد. هر چند زمان بیشتر در زیر آب منجر به خشکی پوست می شود. شما می دانید که در صورت بیرون آمدن پوست شما هرس یا چروکیده است ممکن است آسیب دیده باشید. حمام و دوش را حداکثر 10 دقیقه نگه دارید و بیش از یک بار در روز حمام نکنید مگر اینکه خیلی کثیف یا عرق کنید. پاداش: در مصرف آب صرفه جویی خواهید کرد که می تواند هزینه های آب و برق شما را نیز کاهش دهد.


دمای مناسب را انتخاب کنید

به یاد داشته باشید ، همه چیز در حد متوسط ​​- از جمله دمای آب شما. آب خنک یا ولرم به جلوگیری از بدتر شدن خشکی پوست کمک می کند. از آب گرم ، حتی در سردترین ماه ها خودداری کنید ، زیرا می تواند مانع محافظتی طبیعی پوست شود. چقدر گرم است خیلی گرم؟ اگر هنگام بیرون آمدن از دوش ، پوست شما قرمز است ، آبی که استفاده کردید خیلی گرم بود.


صابون خود را عوض کنید

شما می خواهید هنگام استحمام تمیز شوید ، اما احتمال اینکه بیشتر از نیاز خود انجام دهید وجود دارد. هنگامی که از صابون یا شوینده استفاده می کنید ، از مقدار کمی محصول ملایم و بدون عطر استفاده کنید. از استفاده بیش از حد از آن در جاهایی که به خصوص کثیف یا بدبو نیستند ، مانند پاها ، سینه ، پشت و بازوها خودداری کنید. صابون های خشن و قلیایی می توانند خشکی موجود را تحریک کرده و حتی باعث جوش شوند.


نکات پس از مراقبت

مراقبت از پوست خشک شما نباید هنگامی که از حمام یا دوش خارج می شوید متوقف شود - در واقع این زمانی است که برخی از مهمترین محافظت ها شروع می شود. هنگام حوله ، به جای مالش و خشک کردن ، پوست را به آرامی لکه دار یا لمس کنید. هدف شما این است که پوست را کمی مرطوب کنید تا بتوانید این رطوبت را با یک مرطوب کننده "قفل" کنید. اگر پوست شما به طور مزمن خشک است ، به جای لوسیون ، کرم یا پماد مرطوب کننده را امتحان کنید. کرم ها و پماد ها ضخیم تر و اغلب چرب هستند و باعث می شوند در حفظ رطوبت موثرتر باشند.

فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی


[ بازدید : 105 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

8 تا از بهترین کانسیلرهای زیر چشم که چین نمی خورند

سه شنبه 11 شهريور 1399
19:27
سمیرا خدمتی

نوشته شده توسط AUDREY NOBLE به روز شده در تاریخ 26 مارس 2020
پنهان كننده ها
اطراف چشم ما بسیار حساس است. این نازک تر از بقیه پوست صورت ما است ، و یک تعادل روی حیله و تزویر است. مشکلی که در استفاده از هر کانسیلر برای پنهان شدن سیاهی حلقه یا پای کلاغ وجود دارد این است که برخی از کانسیلرها متمایل به چروک شدن هستند که فقط اوضاع را بدتر می کند. بنابراین ما بهترین پنهان کننده های زیر چشم برای چین و چروک را جمع آوری کرده ایم که مواردی را که می خواهید پنهان کنید به روشی طبیعی پنهان می کند.

بگذارید این هشت کانسیلر ، راز زیبایی شما برای داشتن استراحت زیبا باشد ، هر چقدر هر شب خواب کمی داشته باشید.


کانسیلر لباس بلند MAC Pro - بهترین ماده برای پوشاندن چین و چروک زیر چشم
کانسیلر لباس بلند MAC Pro 25 دلار
فروشگاه

این کانسیلر زیر چشم ممکن است فوق العاده سبک باشد ، اما با پوشش مات هنوز پوشش متوسط ​​تا کامل را ارائه می دهد. برای پوشاندن سیاهی حلقه ها یا تغییر رنگ اطراف ناحیه چشم بسیار مناسب است.


کانکتور نوار شکل Tarte
کانکتور نوار Tarte Shape 27 دلار
فروشگاه

این کانسیلر خطوط ریز و تیرگی را پنهان کرده و پوست را آبرسانی می کند. این ماده با رس آمازونی و کره مانا ساخته می شود تا خاصیت ارتجاعی پوست را ایجاد کرده و به روشن شدن رنگ پوست شما کمک کند.


اگر از دو سایه روشن یا تیره استفاده می کنید ، به ترتیب می تواند به عنوان برجسته یا چوب کانتور عمل کند.

کانسیلر خامه ای NARS Radiant
کانسیلر خامه ای Nars Radiant 30 دلار
فروشگاه

این کانسیلر بهترین لیست های زیبایی را تهیه کرده و مورد پسند تکراری کاربر قرار گرفته است. چه چیز دیگری می توانیم بگوییم؟ ما دوست داریم از آن برای چشم خود استفاده کنیم زیرا واقعاً تاریک ترین حلقه ها را به طبیعی ترین شکل ممکن پنهان می کند. و هیچ برس لازم نیست زیرا شما می توانید با استفاده از انگشت حلقه خود به راحتی پوشش را مخلوط کنید.


NACED SKIN Wineless Complete Coverage Concealerپوسیدگی شهری 29 دلار به صورت برهنه بمانید
فروشگاه
ما محصولی را دوست داریم که علاوه بر درمان ، سیاهی تیرگی و خطوط ریز را نیز پنهان می کند. این کانسیلر با پپتیدها برای تقویت خاصیت ارتجاعی پوست ، چای سبز ژاپنی برای کاهش چین و چروک و عصاره لیچی ساخته می شود که از کمبود آب بدن محافظت می کند.

MAKE UP FOR EVER Ultra HD Concealer
28 دلار بپردازید برای سازنده Ever Ultra HD
فروشگاه
این کانسیلر زیر چشم حاوی یک کمپلکس ضد تیرگی است که به عنوان تقویت کننده درخشندگی برای تحریک کلاژن اطراف چشم شما عمل می کند. همچنین با رنگدانه های تمرکز خالص ، که نور را برای پنهان کردن سایه منعکس می کند ، و کره های هیالورونیک برای مرطوب نگه داشتن دور چشم ساخته شده است.

کانسیلر مات و روشن کننده دوتایی
Wander Beauty Dualist Matte and Illuminating Concealer 29 دلار
فروشگاه
آیا شما به پوشش کامل یا نور نیاز دارید؟ اگر بلاتکلیف هستید ، نگران نباشید ، زیرا با استفاده از این کانسیلر هر دو را به دست می آورید. در یک انتها یک چوب مات با پوشش کامل قرار دارد که برای پنهان کردن تغییر رنگ و سیاهی حلقه مناسب است. در انتهای دیگر مایعی روشن تر و روشن تر وجود دارد که به تقویت درخشندگی در ناحیه چشم کمک می کند. هر دو با ویتامین E و کره درخت روغن قلم تزریق می شوند تا پوست صاف شود.

کانسیلر روشن کننده Boi-ing
Benefit Cosmetics Boi-ing Brightening Concealer 22 دلار
فروشگاه
هر سایه این کانسیلر زیر چشم دارای ته رنگ خربزه است که سیاهی دور را کاملا استتار می کند. این یک بافت خامه ای است که به نرمی پیش می رود و درخشش زیبایی خوبی به شما می دهد.

کانسیلر ساعت شنی Vanish Airbrush
کانسیلر ساعت شنی Vanish Airbrush 34 دلار
فروشگاه
با این کانسیلر خامه ای و کاملاً پوششی که مانند انگشت های رویایی با انگشتان شما مخلوط می شود ، روی تیرگی ها را بپوشانید. این کانسیلر به صورت خطوط ریز یا چین و چروک حل نمی شود ، بنابراین نیازی نیست که آن را با پودر تنظیم کنید. و اگر پوستی چرب داشته باشید ، حتی در هوای مرطوب نیز منجمد نمی شود. با این حال ، اگر طرفدار تنظیم کانسیلر زیر چشم خود با پودر شفاف هستید ، فقط کمی پودر زیر چشم خود بمالید. نه ساعت خوابیدن آسانتر نیست.
در
مترادف در
اسم
بهدمنزدیکپهلوی
برج


[ بازدید : 143 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

یک کانسیلر تقریباً هر مدل قسم می خورد

سه شنبه 11 شهريور 1399
19:12
سمیرا خدمتی

نوشته شده توسط HALLIE GOULD UPDATED JULI 09 ، 2020
یک کانسیلر تقریباً هر مدل قسم می خورد
BELLAHADID
زندگی مملو از شب های بی خوابی است - خواه کار ، مهمانی یا تماشای پرشور قسمت های قدیمی The Hills - و به ناچار صبح روی صورت شما ظاهر می شود. حلقه های زیر چشم تیره و برجسته و کیسه های پف دار ما را آزار می دهد ، حتی زمانی که تمام تلاش خود را برای مراقبت از پوست انجام می دهیم. ژنتیک می تواند در ظهور سیاهی تیرگی و همچنین سن ، سبک زندگی (به عنوان مثال بیدار ماندن تا دیر وقت) ، هایپرپیگمانتاسیون که با قرار گرفتن در معرض آفتاب تشدید می شود و مواردی از این دست نقش زیادی داشته باشد. منظور من از موارد پنهان كننده در مواردی از این قبیل است.


من فکر می کنم بیشتر از همه در حال رفت و آمد است. پروازهای جت لگ هر هفته ، پرواز از یک مقصد مد به یک جزیره خارج از نقشه برای شلیک و بازگشت. به نوعی ، با وجود همه اینها ، آنها همیشه چهره ای تازه به نظر می رسند. البته ، این واقعیت که جوان و غیر معمول زرق و برق دار است ، ارتباط زیادی با آن دارد. اما کانسیلر آنها نیز همین کار را می کند. ما به تحقیق پرداختیم و مدل های مورد علاقه خود را برای پوشانندگی پیدا کردیم و همه آنها را در لیست ذکر کردیم ، به همین دلیل آنها دوست دارند. در اصل استقبال می شود.


انتخاب شماره 1
کانسیلر Cle De Peau Beaute - اوچر
سمت چپ از Peau Beauté Concealer 70 دلار
فروشگاه

رزی هانتینگتون - وایتلی مدل و مجلل زیبایی نمی تواند بدون این کانسیلر زندگی کند. او با سر و صدا به InStyle می گوید: "بعد از اینکه صورتم را شستم ، برای پوشاندن سیاهی دور چشمم را در زیر چشمهایم سمت چپ Peau Beauté Concealer (70 دلار) قرار دادم. گاهی اوقات تنها آرایش است که در تمام روز انجام می دهم." در حال حاضر ، الساندرا آمبروزیو به ما گفت که آرایش او جایگاه دائمی در کیف آرایش خود پیدا کرده است. همه چیز در مورد بافت است - این کانسیلر خامه ای در حالی که پوست را در طول روز مرطوب می کند ، پوشش کافی را ارائه می دهد.

آن را روشن می کند ، نرم می کند و باعث می شود که اثر هوای مسواک بسیار آرزو داشته باشد. قطور است ، مطمئناً ، اما از همه راه های درست. این پوشش بی نظیر است ، و پس از اعمال ، آخرین لیسیدن تاریکی ، تغییر رنگ و حتی شکستگی های ماهرانه را پوشش می دهد. یک چیز دیگر: SPF 25 دارد تا پوست شما را سالم ، محافظت و صاف نگه دارد.


موارد ارجمند:
Dior Forever Skin Correction
کانسیلر اصلاح کننده پوست Dior Dior Forever Skin 36 دلار
فروشگاه

بلا حدید ویدئویی برای مستند کردن روال زیبایی خود پس از پرواز انجام داد. او به بینندگان خود می گوید که به دلیل پایه و اساس و مخفی کاری این ترفند ، بسیار خسته به نظر می رسد. او کمی چشم Diorskin Star Concealer را زیر چشم ، چانه و پیشانی اش می زند و سپس آن را با یک Beautyblender (20 دلار) مخلوط می کند. نکته اینجاست: دیگر موجود نیست. اما خوشبختانه ، دیور فرمولی به همان زیبایی دوست داشتنی به نام Dior Forever Skin Correction Concealer (36 دلار) را راه اندازی کرد. این یک کانسیلر ضد رنگ و دارای رنگدانه بالا است که تقریباً هر آنچه را که شایسته پوشانیدن هستید خنثی می کند.
این یک فرمول کاملا خامه ای و راحت است (بنابراین بدون ترک ، پاره شدن یا چین خوردن است) اما جلوه ای مات با ظاهری طبیعی را ارائه می دهد.فروشگاه
کندال جنر هنگام مصاحبه برای وبلاگ مارک تجاری به جوآن اسمالز گفت: "همیشه طرفدار بزرگ مخفی کننده [استی لودر] بوده اید." منطقی است - Estée Lauder نمک خود را در حفظ قدرت ثابت کرده و محصولاتی را ارائه می دهد که کار می کنند. مورد و نکته: این کانسیلر کرم سبک که کاملاً مقاوم در برابر جوانه است. فرمول آن شامل مواد معدنی و نرم کننده است تا هنگام کار پوست شما را نرم و صاف کند و یک بوم خوب و بی عیب و نقص مقاوم در برابر انتقال ایجاد کند. همچنین به ویژه برای آب و هوای مرطوب بسیار مناسب است زیرا در گرما صورت شما را آب نمی کند.

آرمانی
کانکس کننده Dark Circle Dark Giorgio Armani Maestro Eraser 40 دلار
فروشگاه
مولی سیمز محافل زیبایی با حلقه های تیره و اصلاح رنگ کمی دارد. او فاش می کند: "من مقداری کانسیلر صورتی (مانند مخفی کننده دایره تاریک Maestro Eraser در زردآلو بژ ، 42 دلار) توسط جورجیو آرمانی مخلوط می کنم ، که در برابر بنفش است و باعث سفید نشان دادن آن می شود." "سپس می توانید پایه آن را بگذارید." متأسفانه ، این فرمول نیز متوقف می شود (این همیشه برای بهترین محصولات اتفاق می افتد ، نه؟) ، اما پیشنهاد دیگری نیز وجود دارد که به همان خوبی کار می کند. Retouch با دقت بالا و جورجیو آرمانی (40 دلار) نه تنها ارزان تر است - با دو دلار ، بلکه ما برای کسانی که شب های مخصوصا دوربین سنگین دارند یک برنامه کاربردی با کیفیت بالا نیز ارائه خواهیم داد. این فرمول ویتامین E و مرطوب کننده هایی را که ناحیه ظریف چشم شما را درمان می کنند ، رسوب می دهد ، در حالی که مرواریدهای پخش کننده نور ، جلای درخشانی ایجاد می کنند. خیلی خوب است


La Mer The Concealer
La Mer The Concealer 80 دلار
فروشگاه
آنجا روبیک منحصراً به Byrdie گفت: "من از کانسیلر La Mer در اطراف چشم و بینی استفاده می کنم." "سپس ، یک رنگ مروارید بر روی گونه های من یا چیزی تر." کانسیلر با امضای مارک Miracle Broth (ترکیبی از جلبک دریایی دریایی ؛ کلسیم ؛ منیزیم ؛ پتاسیم ؛ لسیتین ؛ آهن ؛ ویتامین های C ، E و B12 ؛ به علاوه روغن مرکبات ، اکالیپتوس ، جوانه گندم ، یونجه و گل آفتابگردان) تزریق می شود. —بنابراين پوست شما را خسته ، استرس و خشك مي كند تا از پيري در امان بماند در حاليكه پوشش افزايش مي يابد. این ماده فوق العاده خامه ای است بنابراین عملاً در پوست شما ذوب می شود و محصولی نرم و پوششی طبیعی به جا می گذارد.

کیت کانسیلر خامه ای
کیت کانسیلر خامه ای Bobbi Brown 39 دلار
فروشگاه
رایلی مونتانا به Vogue گفت ، "روغن های طبیعی موجود در پوست من از قبل کافی هستند ، بنابراین آرایش می تواند برای من کمی براق به نظر برسد. پایه MAC Studio Fix Powder Plus (31 دلار) برای من خوب است و من کانسیلر Bobbi Brown را دوست دارم. "این کانسیلر کیت قابل حمل پوستی را ارائه می دهد کانسیلر کرم نرم کننده در ترکیب با پودر فشرده فوق العاده ریز برای ایجاد پوشش ضدآب و عرق و مقاوم در برابر رطوبت. ابتدا کانسیلر را بزنید تا زیر چشم شما روشن شود و رنگ آن صحیح باشد ، سپس با تنظیم پودر آن را تنظیم کرده و تمام کنید.


کانسیلر لباس بلند MAC Pro
کانسیلر لباس بلند MAC Pro 24 دلار 20 دلار
فروشگاه
چارلی هوارد در مصاحبه ای اختصاصی با بردی گفت: "برای یک نگاه طبیعی ، این لکه ها یا تیرگی ها را پوشش نمی دهد - حداقل نه بیش از حد". داشتن علامت کمی روی پوست طبیعی است. (هی ، ما با استفاده از انگشت حلقه خود ، یک کانسیلر مایع روشن تر از سایه پایه خود را در بالای استخوان گونه خود بزنید ، و آن را به آرامی به بیرون و به سمت بالا زیر چشم خود لمس کنید. برای استفاده از MAC Pro Longwear Concealer در NC15 (24 دلار). " این یک فرمول متوسط ​​تا کامل است که برای مات زیر چشم ، شکستگی و هرگونه تغییر رنگ پوست در طولانی مدت ، یک مات راحت و طبیعی به نظر می رسد.

کانسیلر Super Stay 24Hr
کانسیلر Maybelline Super Stay 24Hr 10 دلار
فروشگاه
جیجی حدید به Into the Gloss گفت: "اگر لکه هایی داشته باشم ،" من از کانسیلر Maybelline SuperStay 24 Hour Wear (6 دلار) استفاده کردم که چند سال پیش در داروخانه خریداری کردم. او نمی دانست که او یک سال بعد چهره این برند است. کانسیلر مقرون به صرفه است و واقعاً کار می کند ، پوشش بسیار عالی و کاربردی در حال حرکت را امکان پذیر می کند.سو جو پارک به Vogue می گوید: "برای پوشش نور برای هر روز ، وقتی که من معمولا آرایش نمی کنم ، از قلم L'Oréal's Magic Lumi Highlighting استفاده می کنم." "این واقعاً پوشش بسیار نازکی است و باعث می شود کمی بیدارتر و استراحت بهتری داشته باشید."


Touch Eclat Radiance Perfecting Pen
Yves Saint Laurent Touche Eclat Radiance Perfecting Pen 35 دلار
فروشگاه
سیندی برونا عاشق قابلیت های روشن کننده این هیبرید برجسته-کانسیلر دوستدار فرقه است. "Yves Saint Laurent Le Touche latclat (35 دلار) واقعا خوب است ، اگرچه در مورد کانسیلر نیست. بیشتر به نور مربوط می شود. من از بافت ، شکل ظاهری آن خوشم می آید و نور صورت شما را بیرون می آورد."


[ بازدید : 117 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

16 کانکس کننده داروخانه که با گران قیمت های دیگر رقابت می کنند

سه شنبه 11 شهريور 1399
19:04
سمیرا خدمتی

توسط KINDRA MONÉ به روز شده در تاریخ 07/27/20

اشتراک گذاری

سنجاق زدن

پست الکترونیک

ویراستاران ما بهترین محصولات را به طور مستقل تحقیق ، آزمایش و توصیه می کنند. می توانید در اینجا درباره روند بررسی ما اطلاعات بیشتری کسب کنید. ما ممکن است در خریدهای انجام شده از پیوندهای انتخابی خود کمیسیون دریافت کنیم.


حلقه های تیره و شکستگی برای بهترین ما اتفاق می افتد. از ظاهر اون خوشت نمیاد؟ غصه نخور کانسیلر مناسب معمولاً می تواند به عنوان پاک کن جادویی دو برابر شود تا نقاط مشکل از بین برود. روی آن را بزنید ، خوب مخلوط کنید و تقریباً طلایی هستید. این مربوط به کانسیلرهای داروخانه ها نیز است. فقط به این دلیل که قیمت آنها ارزان است ، به این معنی نیست که از کارآیی کمتری برخوردار هستند. برای اثبات این نکته ، ما در مورد بهترین مواد مخفی مناسب بودجه که در راهرو داروخانه مورد توجه قرار گرفته اند تحقیق کردیم.


از نور تا پوشش کامل ، در اینجا بهترین مواد مخفی کننده داروخانه برای شما قرار گرفته است.


بهترین به طور کلی: پنهان کن پاک کن Maybelline Instant Age Rewind


خرید در AMAZON

خرید در ULTA

چرا کانسیلر در آمریکا # 1 درجه بندی شده است. این کانسیلر که مورد علاقه ویراستار همکار ما هالی Rhue است ، برای پذیرایی از زیر بناهای مختلف برنده می شود و کیفیت تصحیح رنگ را فراهم می کند. کاربرانی که ترکیبی از بهترین قسمتهای یک کرم و کانسیلر مایع هستند و نیاز کمی به لمس در طول روز دارند. همچنین دارای یک امتیاز فوق العاده براونی برای یک اپلیکاتور داخلی است که استفاده از آن را بسیار آسان می کند حتی اگر کیف آرایش پر از برس و اسفنج نداشته باشید. این انتخاب برتر ما است ، مخصوصاً اگر می خواهید حلقه های تیره را کمی خراب کنید.


این 15 مخفی کننده محافل Dark Dark به نظر می رسد که عملاً وجود ندارند


بهترین پایان شبنم: Wet n Wild Photo Focus Concealer Wand


خرید در ULTA

این کانسیلر سبک و با کیفیت پایین با قیمت پایین کیفیت بسیار مطلوبی را ارائه می دهد و ارزش آن را کاملاً ارزشمند می کند شما با پوشش قابل ساخت که تمام طول روز طول می کشد و به آرامی با پوست ترکیب می شود ، برای یک ظاهر یکنواخت و طبیعی و درخشان ، صدای مهیب خود را خواهید گرفت. البته ، ما قیمت برچسب را دوست داریم ، اما همچنین به راحتی می توان آن را اعمال کرد ، و آن را برای ظاهر روزمره ایده آل می کند.بهترین اتمام مات: Rimmel London Stay Matte Concealer


خرید در AMAZON

خرید در CVS.COM

پوست چربی دارید؟ این فرمول ضد رطوبت و ضد عرق کنترل درخشندگی 24 ساعته را ارائه می دهد تا آرایش شما دقیقاً همان جایی که می خواهید ، روی صورت شما بماند. برای حلقه های زیر چشم یا تغییر رنگ از این گزینه قابل ساخت استفاده کنید ، یا برای کانتور مناسب سایه بزنید.



بهترین گزینه برای Breakouts: Neutrogena SkinClearing Blemish Concealer


خرید در AMAZON

با هدف خرید کنید

هنگام استفاده از مواد مستعد برای شکستن ، شما یک کانسیلر می خواهید که بتواند لکه های شما را بدون ایجاد شدت بیشتر بپوشاند و این کانسیلر SkinClearing قول می دهد که دقیقاً همین کار را انجام دهد. شما می توانید انتظار پوشش متوسطی را داشته باشید که به طور واضح جلوه های موفقیت آمیز را به حداقل برساند. فرمول سالیسیلیک اسید در حالی که پوشیده اید درمان می کند ، بنابراین دیگر سلامتی پوست خود را فدای ظاهر آن نمی کنید.



نایب قهرمان ، بهترین گزینه برای Breakout: Almay Clear Complexion Concealer


خرید در AMAZON

خرید در CVS.COM

این کانسیلر سبک وزن که با اسید سالیسیلیک فوق العاده قدرت تولید شده است ، در هنگام کار برای جلوگیری و التیام جراحت ، صورت شما را کامل می کند. ایده آل ایده آل برای پوست های چرب ، مختلط و مستعد آکنه با فرمولی که حتی بدون پس مانده چربی خشک می شود.


جیسلن فوربس ، آرایشگر ، ابراز تأسف می کند که "فرمول این کانسیلر بسیار خوب است زیرا در واقع باعث آرام شدن و به حداقل رساندن ظاهر بافت و منافذ پوست می شود در حالی که پوست شما را مرطوب می کند."



بهترین سبک وزن: کانسیلر مایع Maybelline Fit Me


خرید در AMAZON

خرید در ULTA

اگر به دنبال یک کانسیلر ساده و بدون سر و صدا برای پوشاندن لکه های روزمره عالی به نظر می رسید ، این انتخاب برای شماست. فرمول مایع سبک بر روی صافی و حتی اصلاح کننده لکه یا حتی برجسته می لغزد. کاربران عاشق این هستند که رنگ آن در حالت طبیعی شبنم است و آن را برای روزهای آرایش با ماندگاری پایین ایده آل می کند.


8 بهترین اصلاح کننده نقطه تاریک که در واقع کار می کنند


بهترین پوشش متوسط: کانسیلر آنتی اکسیدانی Revlon PhotoReady Candid


خرید در AMAZON

خرید در ULTA

این فونداسیون پوششی متوسط ​​حد عالی بین یک کانسیلر پوششی سبک و کامل است. خیلی شفاف و سنگین نیست - درست است. بعلاوه ، این ماده بدون مواد تشکیل دهنده چربی مانند پارابن ، رنگهای مصنوعی و رایحه های خشن تولید می شود. با این حال ، آنچه پیدا خواهید کرد این است که می توانید از این بابت احساس خوبی داشته باشید.


10 کانسیلر بهتر از هر چیز دیگری در مورد موارد شکنندگی را پوشش می دهد


بهترین پوشش کامل: کانسیلر کامل پوشیدنی L'Oréal معصوم


خرید در AMAZON

خرید در ULTA

برای پوششی که در طول روز طول می کشد ، این کانسیلر از L´Oréal کیک را می گیرد. کاربران فرمول غیر روغنی و مات را دوست دارند. به علاوه ، 25 سایه وجود دارد ، بنابراین مطمئناً مناسب خود را پیدا خواهید کرد. خودتان امتحان کنید و انتظار داشته باشید از رفت و آمد صبحگاهی تا ساعت شاد بعد از کار چهره ای صاف و بدون نقص داشته باشید.


وبلاگ نویس زیبایی ، آماندا اسپرونی ادعا می کند که "یک فروشگاه" برای لکه ها ، هایلایت ها و محافل زیر چشم است.


بهترین حالت برای رنگ پوست روشن: کانسیلر Maybelline Facestudio Master Conceal


خرید در AMAZON

خرید در ULTA

خرید در WALGREENS.COM

برای پوست روشن ، ما این کانسیلر را در سایه "Fair" یا "Light" توصیه می کنیم. به شما پوششی را می دهد که بدنبال آن هستید (خداحافظ خداحافظی ، تیرگی سیاه و لکه های تیره) بدون اینکه در خطوط ریز قرار گرفته و یا در زیر آرایش چروکیده شوید. برای بهترین نتیجه از آن به همراه یک آغازگر استفاده کنید.


بهترین حالت برای رنگ های پوستی متوسط: CoverGirl Trublend Undercover Concealer


خرید در AMAZON

خرید در ULTA

این پوشش سبک به طور یکپارچه با رنگ های متوسط ​​پوست ترکیب می شود. اپلیکاتور بزرگ و کرکی یک کاربرد بسیار آسان را ایجاد می کند ، و فرمول مخملی یک رنگ مات را پشت سر می گذارد که تمام روز دوام دارد.وبلاگ نویس زیبایی Blissful Brie می گوید: "هنگامی که برای اولین بار از آن استفاده کردم من را محکم فرو برد زیرا این ظاهر روشن و بیدارتر را به من بخشید."


بهترین حالت برای رنگ های پوست تیره: IMAN Second to None Cover Cream Concealer


خرید در AMAZON

در WALMART خرید کنید

در این عکسها با این کانسیلر کرم رنگدانه دار و غنی از محصولات آرایشی IMAN از فلاش بک های شبح خداحافظی کنید. با چندین گزینه برای رنگ پوست های عمیق ، حداقل به سایه کامل ، اصلاح لکه ها ، و حتی پوشش ویتیلیگو. بسیاری از کاربران با پوست حساس باعث تحریک پوست می شوند و تحریک کننده نیستند و کسانی که پوست پیری دارند باعث ایجاد چین و چروک در خطوط ریز می شوند.


بهترین کانسیلر طولانی مدت: e.l.f 16 ساعته Camo


خرید در ULTA

ما کیفیت محصولات تولید شده توسط e.l.f Cosmetics را دوست داریم. این یک مارک تجاری است که ما می شناسیم و به آن اعتماد داریم - بعلاوه ، ما هرگز مجبور نیستیم با قیمت محو شویم. این کانسیلر کاملاً پوشش دهنده و فرمول طولانی مدت است و کاربران همچنین باعث ایجاد مقاومت در برابر چین می شوند. آن را به عنوان یک اصلاح کننده لکه بپوشید یا آن را بریزید تا صورت را کانتور کند.


واقعیت جالب: میشل آنا ، وبلاگ نویس زیبایی ، این کانسیلر خامه ای را به عنوان مورد علاقه خود در بازار یادداشت می کند و می گوید این مخفی کاری برای پنهان شدن در زیر تیرگی چشم است.


بهترین حالت برای کانتورینگ: آرایش حرفه ای NYX همیشه می تواند دقیقاً Stop Concealer متوقف شود


خرید در AMAZON

خرید در CVS.COM

این کانسیلر مایع سبک وزن که در چندین رنگ با رنگدانه بالا موجود است ، برای پوشش متوسط ​​تا کامل قابل ساخت است که پس از تنظیم شدن ، به انتقال نیاز دارد. همچنین به دلیل داشتن چند وظیفه عالی ، برای همه چیز از کانتورینگ ، حلقه های زیر چشم و لکه های تصحیح لکه ها مفید است. این محصول بدون اینکه ظاهری کیک یا پوسته پوسته داشته باشد ، پنهان می شود و برای اطمینان از جلو بودن چهره شما بهتر است


این میله های کانتور به شما ساخت رویاهای استخوان گونه مجسمه سازی شده را می سازند

بهترین تصحیح رنگ: پالت پوشاننده اصلاح کننده آرایش رنگی NYX


خرید در AMAZON

خرید در ULTA

با این پالت تصحیح رنگ ، تصحیح رنگ را به سطح بعدی برسانید. این کانسیلر رنگی برای شما بهترین است. بنفش زیر چشم را خنثی می کند ، صورتی روشن می شود ، زرد علائم و حلقه های تیره را کاهش می دهد ، سبز قرمزی را پنهان می کند ، در حالی که سایه عمیق نقایص را استتار می کند. کاربران ابراز نارضایتی می کنند که این پالت دارای رنگدانه بالا به راحتی قابل استفاده است و با محصولات دیگر بهتر بازی می کند.


بهترین محدوده سایه: L.A. کانسیلر Girl HD Pro


خرید در ULTA

دلیل اینکه این محصول یک کالای اصلی فروشگاه لوازم آرایشی است را دلیل بیاورید. با 43 سایه ، همه می توانند مطابقت کامل خود را پیدا کنند و چندین گزینه اصلاح رنگ برای نگرانی های خاص شما وجود دارد. این پوشش مات قابل ساخت را ایجاد می کند که در برابر چین و چروک ، سبک بوده و رنگ پوست را یکنواخت می کند.


"کانسیلر مورد علاقه من در داروخانه L.A. کاندیلر Girl HD Pro ، "تای Ceme ، سردبیر آرایشگر و صاحب نام تجاری لوازم آرایشی Tai Lite می گوید." من از دوران دبیرستان از آن استفاده می کردم و هنوز هم از آن برای خودم و مشتریان استفاده می کنم. هرگز شکست نمی خورد و طیف رنگی شگفت انگیز است. "


اینها بهترین بهترین مکمل های زیر چشم - دوره هستند

بهترین استیک: BLK / OPL کانکس کننده بی نقص و بی عیب و نقص


در WALMART خرید کنید

روشن شدن حلقه های زیر چشم نسیم است. اپلیکاتور مانند یک رژ لب روی آن می لغزد و پرتاب کردن آن در کیف ، برای شما بسیار راحت است. فرمول خامه ای حاوی ویتامین های A ، E و C است که برای پوشش کامل لکه ها کار می کند ، در حالی که انتخاب سایه آن را برای پوستی غنی از ملانین ایده آل می کند.


برای بهترین نتیجه ، این کانسیلر را با یک پودر جفت کنید تا درخشندگی آن کاهش یابد.


[ بازدید : 112 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

این کانسیلرها می توانند از اسکارهای آکنه گرفته تا حلقه های تیره پنهان کنند

سه شنبه 11 شهريور 1399
19:00
سمیرا خدمتی

توسط SYDEN ABRENICA به روز شده در تاریخ 07/21/20

اشتراک گذاری

سنجاق زدن

پست الکترونیک

ویراستاران ما بهترین محصولات را به طور مستقل تحقیق ، آزمایش و توصیه می کنند. می توانید در اینجا درباره روند بررسی ما اطلاعات بیشتری کسب کنید. ما ممکن است در خریدهای انجام شده از پیوندهای انتخابی خود کمیسیون دریافت کنیم.


من دوست دارم به کانسیلر به عنوان اسب کار پایه شما فکر کنم. در حالی که اولین کار آن پنهان کردن نقص مانند سیاهی حلقه ، شکستگی و جوش های آکنه است ، اما به اندازه کافی انعطاف پذیر است و حتی مزایای بیشتری نیز به شما می دهد. لاتیشا رانکین ، آرایشگر مشهور مشهور مستقر در NYC ، می گوید: "از کانسیلر می توان برای روشن شدن پوست ، استتار موهای شل ابرو ، کمک به تعریف فرم ابرو و موارد دیگر استفاده کرد."


هنگام انتخاب فرمول مناسب ، رانکین پیشنهاد می کند سبک زندگی خود را در ذهن داشته باشید. روزانه 12 ساعت کار کنید و هیچ وقت برای لمس ندارید؟ "در یک کانسیلر 24 ساعته سرمایه گذاری کنید زیرا پوشش بیشتر طولانی می شود و بافت غنی تر است." تمایل به استفاده از کانسیلر فقط در مناطق خاص دارید؟ "سراغ فرمول قابل ساخت و مایع بروید که پایان طبیعی تری به شما بدهد."


در مورد یافتن سایه مناسب ، Rankin می گوید اگر سایه پایه خود را می دانید باید کاملاً ساده باشد. او می گوید: "کانسیلر سایه شما باید یک سایه روشن تر از پایه شما باشد." مطمئن نیستید؟ کافی است سایه ها را مستقیماً روی خط فک خود تغییر دهید. از آنجا سایه ای را که در بهترین ترکیب است تعیین کنید و به دنبال یک سایه روشن تر از آن بروید.


در زیر ، بهترین کانسیلرهای یکدست چهره خود را کشف کنید.


بهترین در کل: کانسیلر خامه ای NARS


خرید در سفورا

خرید در ULTA

رانکین کیت است. وی می گوید: "این نه تنها به پوست شما لطافت طبیعی و نرم می بخشد ، بلکه همچنین آسان ترین محصول برای استفاده با هر وسیله زیبایی دلخواه شماست - شامل نوک انگشتان نیز می باشد." فیث ژو مدیر تحریریه Byrdie نیز با پنهان نگاه کردن به سیاهی حلقه ها قسم می خورد.



محبوب ترین: کانتینر نوار شکل Tarte


خرید در ULTA

به سختی می توانید این پنهان كننده را در لیست "بهترین" برای گروه خود پیدا كنید ، زیرا مردم در همه جا آن را دوست دارند ، از جمله هالی گولد ، سردبیر ارشد Byrdie. مورد علاقه فرقه ، به دنبال مواد دوستدار پوست در داخل بدن - مانند کره شی شکننده و عصاره ریشه شیرین بیان - برای جلب چهره شما به مکان بهتر. نام نمادین آن کاملاً در مورد فرمول آن است - مانند نوار برای سفت کردن ، بلند کردن و صاف کردن پوست شما عمل می کند.



بهترین بودجه: گریم پنهان کننده عکس سلام با کیفیت عالی NYX


خرید در AMAZON

خرید در ULTA

با این کانسیلر قدرتمند یک شب عالی بخوابید. همه چیز را از کوچکترین نقص تا قرمزی کلی پوشانده است. چوب دستی باعث می شود که حتی به هنگام حرکت ، راحت تر و مخلوط شود. و اگر به دنبال قدرت اضافی هستید ، این فرمول در سایه های اصلاح رنگ مانند روشن کردن اسطوخودوس و خنثی سازی سبز نیز وجود دارد.



بهترین حالت برای Dark Circles: کانسیلر Maybelline Instant Age Rewind Dark Circle


خرید در AMAZON

خرید در ULTA

وقتی نوبت به این کانسیلر می رسد ، یک ماده اصلی در کیف آرایش Byrdie Associate Editor Holly Rhue است. از نرم کننده داخلی و بالش ، تا اضافه کردن گوجی بری ضد پیری ، یک برنده همه جانبه است. اما ، اگر فرمول حلقه های سیاه را با موفقیت پنهان کند. در حالی که کانسیلر به تنهایی برای پوشاندن آنها کافی است ، ابتدا سایه خنثی کننده را برای حداکثر پوشش استفاده کنید.بهترین برای Breakouts: Almay Clear Complexion Concealer


خرید در AMAZON

خرید در WALGREENS.COM

ساخته شده فقط بر روی موارد شکستگی خود را بپوشانید - آنها را درمان کنید. این فرمول به طور خاص لکه های عصبانی را کنترل می کند ، از جوش های کامل تا جوش های جوانه. در حالی که اسید سالیسیلیک مورد تأیید FDA ، لکه را از روبرو هدف قرار می دهد ، بابونه و آلوئه منطقه را تسکین می دهد تا از تحریک بیشتر جلوگیری کند.



بهترین حالت برای لکه های تاریک: Black Up Radiance Concealer


در MACY خرید کنید

این فرمول همراه با پپتیدها ، پف را کاهش می دهد و پوست اطراف چشم را تقویت می کند. بازرسان همچنین اظهار خوشحالی می کنند که فرمول درخشان به آنها درخشش طبیعی و آرام می بخشد. قسمت موردعلاقه ما: قلم اپلیکاتور باعث می شود تا بدون فرو بردن مضاعف راحت تر و مخلوط شود



بهترین ضد آب: کانسیلر ضد آب ضد پوششی کامل لباس L'Oréal


خرید در AMAZON

خرید در ULTA

گرما را بزنید ، به اطراف چلپ چلوپ کنید و تمرین خود را انجام دهید - همه در حالی که بی عیب به نظر می رسند. با مقدار زیادی از پوشش ، اجازه می دهد تا نقص مانند قرمزی ، جای زخم و شکستگی را بپوشاند. بازرسان یادآوری می کنند که فرمول به سرعت خشک می شود ، بنابراین فراموش نکنید که بلافاصله پس از استفاده مخلوط شود.



بهترین داروخانه: آرایش کانسیلر مایع Maybelline Fit Me


خرید در AMAZON

خرید در ULTA

بازرسان این فرمول سبک را برای تنفس مناسب و برچسب قیمت مناسب دوست دارند. مملو از بابونه ، کاربران می دانند که فرمول غیر تحریک کننده است - که برای کسانی که پوست حساس دارند بسیار مناسب است.


بهترین نورپردازی: Glossier Stretch Concealer


خرید در GLOSSIER.COM

اگر شما به یک پوشش اشاره ای نیاز دارید ، این کانسیلر بسیار مورد بحث فریب می دهد. یک لایه نازک از محصول را بردارید ، آن را بین نوک انگشتان گرم کرده و به مناطق نگران کننده بکشید. امتیاز بزرگ: این فرمول قابل ساخت است ، بنابراین مرحله برنامه را تکرار کنید تا زمانی که پوشش مورد نیاز خود را بدست آورید.


بهترین پوشش کامل: Fent Beauty Pro Filt نرم افزار تنظیم کننده فوری Retouch


خرید در سفورا

مانند فیلتر داخل بطری ، این فیلتر با تمرکز نرم ، پخش شده و ظاهر آن هنوز هم مانند پوست شما است. از آنجا که بافت غنی است ، اطمینان حاصل کنید که از کوچک شروع کنید و از آنجا ساخت کنید. بازرسان دوست دارند از این فرمول به عنوان آغازگر چشم استفاده کنند - این به شما کمک می کند سایه خود را در محل خود حفظ کنید.


بهترین سر و صدا: تام فورد EmotionProof کانسیلر


خرید در سفورا

با وجود پوشش کامل ، نظر دهندگان علاقه دارند که این فرمول کیک کند یا احساس چسبندگی کند. این بافت در سمت نازک تری است ، بنابراین کاربران نتیجه نهایی خود را بیشتر شبیه پوست و طبیعی می دانند ، اما با نقص و تغییر رنگ آنها به طور موثر یکدست می شود.


بهترین لباس بلند: MAC Studio Fix 24 ساعته پوشاننده صاف پوشیده


خرید در ULTA

خرید در NORDSTROM

خرید در SAKSFIFTHAVENUE.COM

برای کانسیلر که تمام روز ماندن دارد ، Rankin به دنبال فرمول رایگان برای خودش و مشتریانش است. او می گوید: "این دوام طولانی است ، بنابراین وقتی مشتری های من به رویدادهایی احتیاج دارند ، بسیار عالی است زیرا به تماس با هم نیاز دارد."


بهترین حالت برای قرمزی: مخفی کننده بی عیب و نقص BLK / OPL


در WALMART خرید کنید

خرید در BLACKOPALBEAUTY.COM

ویتامین های A ، C و E پوست شما را تغذیه و ترمیم می کنند ، در حالی که چوب مخملی جلوه ای مات ایجاد می کند. اگرچه این بافت غنی است ، اما سبک است و به پوست شما اجازه می دهد نفس بکشد. بازرسان متوجه می شوند که سایه ها کاملاً مطابق با لحن بوده و به راحتی ترکیب می شوند.


بهترین حالت برای پوست خشک: کانسیلر چند منظوره Super Coverage به این صورت متولد شده بیش از حد


خرید در سفورا

اولین چیزی که بعد از استفاده از این کانسیلر آبرسان متوجه شدم این است که چقدر خوب با لکه های خشک پوست من ترکیب شده است. به نظر می رسد که هر یک از آنها درجا هستند. بازرسان همان اظهار نظر را تکرار می کنند - حتی یکی گزارش داد که زیر چشم او دیگر احساس خشکی نکرده است.


بهترین حالت برای پوست چرب: ترمیم کننده ووما Stay Woke


خرید در ULTA

آیا به دنبال فرمول مخملی هستید که پوست چرب شما را تشدید کند؟ خوب ، او اینجا است. از آنجا که فرمول بسیار نرم و خامه ای است ، رویایی است که می تواند ترکیب شود. بعلاوه ، فقط با یک نگاه به بررسیهای جالب می توانید روی "افزودن به سبد خرید" کلیک کنید.


[ بازدید : 133 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

هنرمندان آرایش می گویند این بهترین کانسیلر کیف های زیر چشم هستند

سه شنبه 11 شهريور 1399
18:57
سمیرا خدمتی

نوشته شده توسط LINDSEY METRUS & CLAUDIA WITTENBERG به روز شده در 27 اوت 2019

کانسیلر

در حالی که چشم انداز واقعی کیف های زیر چشم یک ایده ناامید کننده است ، اما نام این حتی بدتر است. کیف؟ از نظر واژه ای ، واژه ای کاملاً غیر سکسی است - بانوی کیف ، کیف ، چمدان. سپس ، مفهوم یک کیف خالی ، مچاله شده و تمام انجمن هایی را که به همراه آن آمده اند ، در نظر بگیرید و آن را در قسمت زیر چشم خود بمالید. داشتن پف در آنجا به اندازه کافی بد است - نیازی به بدتر شدن با چنین کلمه ای با صدای مرغ نیست.



اکنون که چنین چیزی از سینه های ما خارج شد ، بیایید بر روی نحوه برخورد با آنها تمرکز کنیم. در صورت داشتن مزاحمت برای درمان تهاجمی ، می توانید میکرونیدلینگ یا آمپول تزریق را امتحان کنید ، یا می توانید یک راه حل موقت مانند قرار دادن کیسه های چای یا کمپرس سرد در منطقه برای کاهش پف کنید.



اما اگر واقعاً کمی خرج کنید ، مخصوصاً بعد از یک شب کار طولانی (یا پیتزا و براوو) ، می خواهید یک کانسیلر بخواهید. برای استفاده موثرتر از آن ، ابتدا کرم دور چشم مانند کرم چشم روشن موز Ole Henriksen (38 دلار) استفاده کنید. این منطقه را آماده و پلمپ می کند. سپس ، با استفاده از انگشت حلقه خود (کمترین قدرت را دارد) تا با ظرافت به کانسیلر بزنید. آن را مالش ندهید و آن را آغشته نکنید ، این فقط به پوست اطراف چشم آسیب نمی رساند. اطمینان حاصل کنید که آن را تا انتهای خط مژه بزنید ، اما کمی فشار دهید.


در مورد محصول ، ما کانسیلرهای مقدس را پیدا کرده ایم که به کاهش ظاهر آنها کمک می کند. در واقع آنها آنقدر خوب هستند که هنرمندان گریم مشهور به آنها قسم می خورند.


Mini Miracle Eye Wand - کانسیلر و کرم دور چشم

عصای چشمی شارلوت تیلبری مینی میراکل 45 دلار

فروشگاه


آیا شما شخصی هستید که ویژگی های دو وظیفه ای را دوست دارید؟ دوست صمیمی جدید خود را ملاقات کنید. این کرم دور چشم و پوشاننده دو در یک برای استفاده در حین حرکت ایده آل است. سوزی گرشتاین ، آرایشگر عسل ، می گوید: "در یک انتهای آن کرم چشم روشن کننده و پخش کننده نور وجود دارد و در سر دیگر آن کانسیلر سر وجود دارد." "رنگ هلو و صورتی کانسیلر برای اصلاح جنبه آبی تاریکی زیر چشم مهم است." مراقبت از پوست و آرایش در یکی؟ دیگر نگو - ما فروخته شده ایم. گرستین پیشنهاد می کند که پس از استفاده از هر نوع کانسیلر ، "تنظیم با کاغذ بلات تاتچا یا کمی پودر پخش کننده نور ، مانند پودر روشن کننده مخفی Laura Mercier (28 دلار)" ، ساییدگی و پوشش آرایش شما را به حداکثر می رساند و تنظیم می کند.


گرد و غبار نرم و سبک ظاهر پوستی کاملاً طبیعی را ایجاد می کند ، بنابراین هیچ کس جز شما نمی داند که شب گذشته با تماشای Netflix بیدار باشید



Deep Bisque Correctionor 0.05 اونس / 1.5 میلی لیتر

اصلاح کننده زیر چشم بابی براون 27 دلار

فروشگاه

وقتی دو یا سه حماسه شب بی خوابی هستید ، دیگر نمی خواهید نگران آرایش خود باشید. بافت صاف و خامه ای این اصلاح کننده رنگ کاملاً مخلوط شده و چین نمی خورد. بعلاوه ، این با نرم کننده های پوستی تهیه شده است که از ناحیه ظریف زیر چشم محافظت می کند - تمایلی که پوست شما پس از بیش از حد مبارزه کردن ، از شما تشکر می کند.


Teint Idole Ultra Wear Camouflage Color Corrector 2 هلو 0.4 اونس / 12 میلی لیتر

اصلاح کننده رنگ استتار Lancôme Teint Idole Ultra 31 دلار

فروشگاه

اگر به کل مسئله اصلاح رنگ علاقه دارید ، می دانید که برای زیر کیسه های چشم چقدر مفید است. آیدان کیوگ ، آرایشگر مورد تأیید هایلی بیبر ، پیشنهاد می کند از "رنگ های گرمتر یا تن های صورتی / گل رز برای خنثی سازی ته رنگ های آبی و رنگ های سردتر یا زنگ های زرد برای خنثی سازی زیر رنگ های قرمز استفاده کنید." از آنجا که پوست یک مرطوب کننده است ، استفاده از فرمول های آبرسانی مایع مانند Lancôme احساس و پایان طبیعی تری نسبت به اصلاح کننده های رنگی خامه ای را تضمین می کند.فروشگاه

Keogh می گوید: "هنگامی که تاریکی را خنثی کردید ، زمان آن فرا رسیده است که با استفاده از هایلایتر توهم نوری ایجاد کنید." "بازدید من YSL Touche Éclat است." اگر هر نوع براق کننده زیر چشم وجود دارد که می تواند به عنوان "نمادین" توصیف شود یا این فرمول پخش کننده نور و صاف برای ایجاد یک ناحیه زیر چشم روشن تر و جوان تر به نظر می رسد. هک زیبایی کیوگ؟ کم و در ترکیب با کانسیلر استفاده کنید.


Ultra HD Invisible Cover Foundation 130 = R330 1.01 اونس

Make Ever Ultra HD Invisible Cover Foundation 43 دلار جبران کنید

فروشگاه

Daniela Gozlan ، هنرمند گریم Honey ، گرچه دقیقاً پوشاننده نیست ، دوست دارد از این پایه برای مراقبت از زیر چشم خود استفاده کند تا اثری از خستگی به طور کامل از بین برود. "برای کیف های زیر چشم ، من از دو سایه استفاده می کنم: یک سایه تیره در بالای" کیف "واقعی و یک سایه روشن تر در زیر آن ، و آنها باید به خوبی ترکیب شوند." فرمول بسیار سبک وزن Make Up For Ever به طور خاص ساخته شده است تا در پوست ذوب شود و یک پایان بی عیب و نقص و فیلتر شود.



کانسیلر Dior Diorskin Forever Undercover 34 دلار

فروشگاه

دانیل مارتین ، آرایشگر مشهور ، می گوید: "این کانسیلرهای دیور پوشش بسیار مات دارند اما مسطح نیستند." "از حلقه های زیر چشم تیره گرفته تا یک جوش ، این پوشش بدون استفاده زیاد از محصول است." هشت ساعت خواب با یک بار کشیدن؟ * به سبد خرید اضافه می شود. *


طیف گسترده 25

کانسیلر Le De De Peau 70 دلار

فروشگاه

برای صحبت در مورد یک فرقه مذهبی ، این کانسیلر یکی از بهترین انتخاب های آرایش گر ماندگار است و سالهاست که فعالیت می کند. آرایشگر مشهور Tina Turnbow این محصول برنده جایزه را دوست دارد و می گوید: "این محصول در جای خود باقی می ماند و برای لکه ها و لکه ها بسیار مناسب است زیرا از طرف خشک تر است" ، هرچند او اطمینان می دهد که این محصول به اندازه کافی خامه ای است و می تواند به خوبی ترکیب شود. او طیف وسیعی از سایه ها ، به ویژه بادام را برای رنگ های گرم پوست تحسین می کند.


کوسن رنگی Skin Perfector 5 در 1 با زردچوبه

Julep Cushion Complexion Skin Perfector 5 در 1 30 دلار

فروشگاه

این کانسیلر با عصاره زردچوبه و روغن هسته کاملیا (از جزیره ججو ، کره) فرموله شده است که هر دو خاصیت تسکین دهنده پوست و ضد التهاب برای تغذیه و مرطوب سازی پوست دارند. نوک اسفنج امکان استفاده آسان و بدون دردسر را فراهم می کند ، که برای کسانی که ترجیح می دهیم با انگشتان خود حرکت کرده و یا در حال حرکت داشته باشیم مناسب است. Turnbow می گوید که "پوشش شگفت انگیزی برای پنهان کردن طیف گسترده ای از رنگ ها" دارد. سه تا می گیریم


[ بازدید : 170 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]