کشش یخ: کرامپون ضد لغزش چند منظوره

چهارشنبه 5 آبان 1400
19:26
سمیرا خدمتی

توسط Climbing Technology (کارکنان). منتشر شده در 10 فوریه 2015.
کرامپون های کششی یخ ضد لغزش ده نقطه ای فضای کمی را اشغال می کنند و در طول ماه های زمستان مزایای زیادی دارند. بعد از اینکه آنها را امتحان کردید، دیگر نمی توانید بدون آنها بروید، کرامپون های کششی یخی متحدان واقعی برای لذت بردن از فضای باز در زمستان هم برای کار و هم برای ورزش هستند. این کرامپون‌های یخی باعث می‌شوند تا در زمین‌های پوشیده از برف، یخ و همچنین شیب‌های چمن‌دار، گل‌آلود یا لغزنده، کشش و پایداری بهتری داشته باشند و خطر لیز خوردن را کاهش دهند.

ایده آل در شرایطی که کرامپون های سنتی برای استفاده بسیار حجیم و ناخوشایند هستند، کرامپون های Climbing Technology برای ورزش های فضای باز، پیاده روی، پیاده روی، پیاده روی نوردیک، دویدن و حتی برای کسانی که در فضای باز کار می کنند مناسب هستند. لازم به ذکر است که PPE نیستند و برای فعالیت های شدید یا مسابقات مناسب نیستند.
مجله معروف Sportvicious بر سبکی و تطبیق پذیری تأکید می کند: «کرمپون های کششی یخی با وزن تنها 225 گرم، کرامپون های چند منظوره با ده نقطه، بسیار سبک وزن و همه کاره هستند». در اینجا مقاله ترجمه شده است

کشش یخ

کرامپون های کششی یخی کاربردی هستند، به لطف سیستم بست ساخته شده از یک نوار سیلیکونی که آنها را برای هر نوع کفشی مناسب می کند، تناسب بسیار خوبی را ارائه می دهند. قرار دادن آنها تنها دو مرحله ساده است، اما قبل از شروع، مطمئن شوید که تعادل خوبی دارید یا در صورت امکان، بنشینید.

قسمت جلویی را بالای نوک کفش قرار دهید.
نوار سیلیکونی را با هر دو دست باز کنید و آن را بکشید تا دور هیل کفش پیچیده شود و سپس بند نوار چسب را ببندید.
et voila! به یاد داشته باشید که کرامپون مناسب باید در زنجیر کشش داشته باشد. خلاصه دستورالعمل






با این حال، اجازه می دهد تا به جزئیات بپردازیم تا کیفیت بالای مواد مورد استفاده را که عمر طولانی محصول را تضمین می کند (با ذخیره سازی صحیح) کشف کنیم. ده نقطه فولادی سخت شده دارای اتصالات ضد توپ هستند. زنجیرهای فولادی ضد زنگ به نقاط فولادی متصل می شوند تا از خطر لیز خوردن جلوگیری کرده و تجمع برف زیر کفش را به حداقل برسانند. بند نوار چسب بستن بهینه را امکان پذیر می کند.
کرامپون های کششی یخی در چهار سایز از سایز 35 تا 47 EU و از 3.5 تا 13 US موجود است. کرامپون ها همراه با یک کیف حمل با زیپ و دارای یک توری قابل تنفس هستند که به کرامپون ها اجازه می دهد تا به سرعت خشک شوند و به راحتی آنها را به همه جا ببرد و فضای بسیار کمی را اشغال کند.

چند نکته برای اطمینان از ماندگاری کرامپون شما برای مدت طولانی:

آنها را در کیسه نگهداری، در یک مکان خشک و دارای تهویه دور از گرما و نور مستقیم خورشید نگهداری کنید.
کرامپون ها را به خصوص در ماه های تابستان در ماشین رها نکنید.
کرامپون ها و کیسه های نگهداری را هر بار که استفاده می کنید، قبل از نگهداری کاملاً خشک کنید.
کرامپون ها را فقط با آب و صابون خنثی تمیز کنید. با پارچه ای نرم خشک کنید.




اگر زمستان مانع از میل شما به ماجراجویی‌های کوهنوردی و صعودهای روی یخ و برف نمی‌شود، Climbing Technology برای شما ابزارهای فنی یخ، کرامپون‌ها برای رفع هر نیاز، تبرهای یخی و میله‌های پیاده‌روی برای ایمن‌تر کردن ورزش طراحی شده است و چرا که نه؟ بنابراین سرگرم کننده تر است!

فروشگاه لوازم کوهنوردی در تهران

لیست وسایل کوهنوردی

فروشگاه لوازم کوهنوردی

لوازم کوهنوردی منیریه

قیمت لباس کوهنوردی

لباس کوهنوردی

قیمت وسایل کوهنوردی

فروشگاه لوازم کوهنوردی در تهران

لوازم کوهنوردی

خرید لوازم کوهنوردی ارزان

[ بازدید : 15 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]