چگونه تبر یخ کامل را انتخاب می کنید؟

چهارشنبه 5 آبان 1400
19:27
سمیرا خدمتی

توسط Climbing Technology (کارکنان). منتشر شده در 11 می 2015.
یکی از تجهیزات حیاتی برای رویارویی با فعالیت های خود در برف و یخ: کوهنوردی، جبهه های شمالی، خندق ها، آبشارها، پیاده روی در یخچال های طبیعی یا تور اسکی – بدون شک به تبر نیاز دارید!

این ابزار که به اعتقاد ما همیشه وجود داشته است، در واقع منشا باستانی دارد، اما قدمت چندانی ندارد و شکل فعلی آن تنها در قرن بیستم ایجاد شده است. کوهنوردان گذشته برای غلبه بر شیب های تند برف یا یخ از چوب کوهی استفاده می کردند که به آن alpenstock نیز می گفتند. بسیاری از شما ممکن است در «عکس‌های قدیمی» دیده باشید، این یک چوب چوبی با یک نقطه در انتهای پایین و یک تبر در سمت دیگر بود تا محل‌های پا را به گونه‌ای حفر کند تا ثبات بیشتری داشته باشد.فروشگاه لوازم کوهنوردی


تبر یخی در عمل

تنها در قرن بیستم است که آلپستاک دستخوش تغییرات عمده می شود: به نظر می رسد که می توان کلنگ را در شیب تند یخ کاشت تا پیشرفت ایمن تری داشته باشد و از بیل برای حفاری محل های پا (پله ها) استفاده شود. حتی مواد تکامل می یابند. به عنوان مثال، آلیاژ سبک آنودایز شده بسیار سبک تر، جایگزین دسته چوبی می شود.
سال به سال، تبر ظاهر مدرن خود را تا به امروز به دست آورد، جایی که شکل و مواد مورد استفاده برای انجام فعالیت های مختلف مورد مطالعه و تمایز قرار می گیرد. ادامه تحقیقات برای راه‌حل‌های نوآورانه، نقطه شروع محورهای فناوری صعود است، با تمام مدل‌های مختلف، که همه زمینه‌های استفاده ممکن را پوشش می‌دهد: عبور از یخچال‌های طبیعی، کوهنوردی کلاسیک، کوه‌نوردی فنی، کشش پیولت و ابزار خشک.

در جستجوی تبر یخ کامل.
چگونه مناسب ترین تبر یخ را انتخاب کنیم؟
برای کمک به شما در انتخاب، محورهای یخی Climbing Technology را برای فعالیت های اصلی تقسیم کرده ایم



uiaa logoica-xe-products-viewThe Fly Hook یک تبر یخی فنی است که برای رویارویی با آبشارهای یخ زده طراحی شده است. دستگیره لاستیکی و منحنی مشخص، درگیری و نفوذ عالی را تضمین می کند. محافظ انگشت سپر همیشه گنجانده شده است و لوازم جانبی اختیاری نیز وجود دارد: Dragon 12 SX/DX، Change Hover، Hornet.

محورهای یخی فلای هوک در سه نسخه ارائه می شود:
– فلای هوک لایت
– چکش هوک را با سر مجهز به چکش پرواز دهید
– هوک ادزه را با سر مجهز به ادزه پرواز کنید.

Dron، تبر یخی فنی است که برای بالا رفتن از صورت های شمالی و خندق ها اختصاص داده شده است. سر ساخته شده از فولاد فورج گرم، سطح تماس خوبی را برای دست فراهم می کند و بنابراین راحت است، به خصوص در صورت استفاده طولانی مدت.
بند کلاسیک Drag-Tour گنجانده شده است. سپر اختیاری است.

مدل‌های Hound G، Alpin Tour G، Alpin Tour و Alpin Tour Light (کاملاً از آلیاژ سبک آنودایز ساخته شده‌اند) به دلیل تطبیق پذیری خود، برای عبور از یخچال‌های طبیعی، کوهنوردی کلاسیک و کوهنوردی فنی ایده‌آل هستند.
بند کلاسیک Drag-Tour گنجانده شده است. سپر اختیاری است.

تطبیق پذیری ویژگی محورهای یخی Agile Ice Axe و Agile Plus Ice Axe است که با سبکی، فشردگی و استحکام مشخص می شود.
آنها همچنین به عنوان بخشی از کیت ایمنی روی برف، کیت نور ASD و کیت ASD Plus برای کوهنوردی و تور اسکی در دسترس هستند.

فروشگاه لوازم کوهنوردی در تهران

لیست وسایل کوهنوردی

فروشگاه لوازم کوهنوردی

لوازم کوهنوردی منیریه

قیمت لباس کوهنوردی

لباس کوهنوردی

قیمت وسایل کوهنوردی

فروشگاه لوازم کوهنوردی در تهران

لوازم کوهنوردی

خرید لوازم کوهنوردی ارزان

[ بازدید : 18 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]