نتایج علمی استفاده از کاپ قاعدگی

سه شنبه 4 خرداد 1400
20:06
سمیرا خدمتی

در این بخش تحقیقاتی که در پایگاه های مختلف علمی از جمله PubMed ، Web of Science ، پایگاه داده بهداشت جهانی ، Popline در رابطه با مزایا و معایب فنجان قاعده انتشار وجود دارد که مجاز است.


واژینیت کاندیدایی و عفونت های باکتریایی

در مطالعات متعدد بالینی ، کاهش بروز عفونت واژینیت کاندیدیایی در استفاده از کپ قاعدگی گزارش شده است که مهمترین علت آن است که اگر فلور و pH طبیعی واژن را در حین استفاده از کاپ قاعدگی تغییر ندهید ؛ در نتیجه شرایط برای کلونیزاسیون قارچ کاندیدا آلبیکینز نمی تواند شود (1-4).کاپ قاعدگی را از کجا تهیه کنیم


این مطالعات میزان شیوع این عفونت را در زنان و دختران با روشهای متفاوت مدیریت دوران قاعدگی ، مورد بررسی قرار داده اند که با مقایسه نتایج متفاوت تفاوت معناداری در بروز واژینیت کاندیدایی در گروه های مورد مطالعه مشاهده نشده است. همچنین نتایج این تحقیق نشان می دهد که در یک بازه زمانی 9 ماه استفاده از کاپ قاعدگی باعث کاهش قدرت باکتریال واژینوزیس در زنان و دختران می شود (1،2،5).


مقالات علمی کاپ قاعدگی

افزایش رضایت و ارتقا کیفیت زندگی زنان و دختران

در یک مطالعه در دانشگاه بریتیش کلمبیا کانادا ، فاکتورهای مختلف بین دو گروه تصادفی استفاده از تامپون و کاپ قاعدگی (n = 105) مورد بررسی قرار گرفت. نتایج این مطالعه نشان داد که رضایت کلی در مقیاس لیکرت برای گروه استفاده کننده از قا قاگی (میانگین ± SD = 5.4 ± 1.5) از گروه تامپون (میانگین ± SD = 5.0 ± 1.0) ممکن است باشد. همچنین این دو گروه جهت تشخیص بیماری های مختلف دستگاه ادراری تناسلی توسط پزشک مورد معاینه قرار گرفت که نتایج متفاوت است بین دو گروه نشان نداد (5). در پایان مطالعه 91 در صورت استفاده از کپ قاعدگی در صورت استفاده از کاپ قاضی ادامه ادامه می دهد و آن را به دیگر توصیه می شود کرد.


تمام مطالعات کیفی اثر مثبت استفاده از کاپ قاعدگی را برای کیفیت زندگی ، کاهش استرس و افزایش و تسهیل تحریک فیزیکی بانوان گزارش می کند که باعث فعال شدن بیشتر جامعه و زندگی روزمره خواهد شد (4،6،7)


مقالات علمی کاپ قاعدگی

میزان نشت مایع قاعدگی

تاکنون 3 مطالعه انجام شده است (n = 293) برای استفاده مستقیم از فشار در میان محصولات مختلف مدیریت بهداشت قاعدگی نظریه نوار بهداشتی ، تامپون و کاپ قاعدگی در مورد مقایسه و تحقیق قرار داده شده است. نتایج این مطالعات نشان می دهد که میزان نشت با استفاده از کپ قاعدگی در مقایسه با نوار بهداشتی و تامپون تفاوت معناداری ندارد و در یک مطالعه کاپ قاعدگی باعث کاهش نشت در مقایسه با سایر محصولات موجود می شود. همین طور تمام مطالعات کیفی آشنایی با محصول ، تمرین ، همراهی و حمایت از دوستان در صورت موفقیت در استفاده از کاپ قاعدگی دانسته اند (1-3).


مقالات علمی کاپ قاعدگی

استفاده از آیودی (IUD) و کاپ قاعدگی استفاده کنید

در سال 2011 مطالعه دانشگاه ی بریتیش کلمبیا انجام شد که در آن ریسک پس زدن آیودی توسط بدن با هرکدام از وسایل بهداشتی قانونی مورد بررسی قرار گرفت. این تحقیق روی 930 زن انجام شد ، 96 نفر از مصرف کنندگان کپ قاعدگی (10.3٪) ، 690 نفر از تامپون (74.2٪) و 402 نفر از پد (43.2٪) از آن استفاده می کردند - زیرا آنها بیش از یک روش گزارش شده اند. در این مطالعه میزان پس زدن آیودی توسط بدن 2.5٪ (27 نفر) گزارش شده است و هیچ تفاوتی ندارد اگر شما بین استفاده کنندگان پد ، تامپون و کاپ قاضی باشید مشاهده نشده است (8).

کاپ قاعدگی


کاپ قاعدگی چیست


فنجان قاعدگی


قیمت کاپ قاعدگی


كاپ قاعدگي


کاپ قاعدگی برای دوشیزگان


نحوه استفاده از کاپ قاعدگی


خرید کاپ قاعدگی


قیمت کاپ قاعدگی در داروخانه ها


طرز استفاده از کاپ قاعدگی


کاپ پریودی


فنجان قاعدگی چیست


کاپ پریودی چیست


کاپ قاعدگی چیه


بهترین مارک کاپ قاعدگی


طرز استفاده کاپ قاعدگی


روش استفاده از کاپ قاعدگی


لونت کاپ چیست


طریقه استفاده از کاپ قاعدگی


استفاده از کاپ قاعدگی


قیمت فنجان قاعدگی


نحوه استفاده کاپ قاعدگی


سایز کاپ قاعدگی


كاپ قاعدگي چيست


عوارض کاپ قاعدگی


کاپ بهداشتی


کاپ پریود


طریقه استفاده کاپ قاعدگی


کاپ قاعدگی نحوه استفاده


کاپ قاعدگی را از کجا بخریم


کاپ های قاعدگی


کاپهای قاعدگی


روش استفاده کاپ قاعدگی


معایب کاپ قاعدگی


آموزش استفاده از کاپ قاعدگی


مراکز فروش کاپ قاعدگی


کاپ قاعدگی خرید


فروش کاپ قاعدگی


کاپ قاعدگی را از کجا تهیه کنیم


کاپ قاعده گی


طریقه گذاشتن کاپ قاعدگی


انتخاب سایز کاپ قاعدگی


چگونگی استفاده از کاپ قاعدگی


انواع کاپ قاعدگی


فنجان پریود


خريد كاپ قاعدگي


طرز استفاده از فنجان قاعدگی


كاپ قاعدگي خريد


کاپ قاعدگی یا تامپون


قيمت كاپ قاعدگي


خرید فنجان قاعدگی


مضرات استفاده از کاپ قاعدگی


کاپ قاعدگی برای دختران


معایب استفاده از کاپ قاعدگی


طرز استفاده از كاپ قاعدگي


خرید اینترنتی فنجان قاعدگی


فیلم گذاشتن کاپ قاعدگی


[ بازدید : 66 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]